Avatar billede krumel Nybegynder
02. august 2002 - 16:10 Der er 4 kommentarer

simple C# scripts

jeg sidder pt. og læser det der quickstart toturial.
Det kan nu godt blive lidt tørt i længden så findes der ikke en side hvor jeg kan download nogle (meget) simple C# koder
Avatar billede krumel Nybegynder
02. august 2002 - 16:13 #1
eller hvis i selv ligger inde med nogle simple c# eksempler godtages de også.

Men bemærk vi tale koder som formularvalidering, små loginsystemer, tællere osv.
Avatar billede a1a1 Novice
02. august 2002 - 16:20 #2
der er mange simple her

http://codebehind.dk/

;)
Avatar billede jakobandersen Nybegynder
02. august 2002 - 16:30 #3
Dem der er i Quickstart er nu ret simple, det bliver ikke meget anderledes end det.
Avatar billede odegaard Nybegynder
02. august 2002 - 19:05 #4
Dem i SDK'en er altid ret simple, men de er selvfølgelig lidt sværrere at finde frem til, medmindre man ved hvad man kigger efter.