Avatar billede abc168 Nybegynder
01. august 2002 - 22:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

C compiler

Jeg er i gang med at læse bog om C programmering. Men jeg skal have en C compiler til at prøve de eksempler i bogen. Jeg kom ind gcc.gnu.org for at download GCC. Men der er så mange tinge, som lægger på den site. Hvordan kan jeg få fat en GCC (C compiler) til Windows??
Avatar billede anarchy Nybegynder
01. august 2002 - 22:43 #1
Avatar billede abc168 Nybegynder
02. august 2002 - 00:47 #2
jeg fandt en C compiler- Dev-C++ på www.bloodshed.net. Jeg er lidt i tvivil om, at den virker uden a platform. Dev-C++ ser ud som Textpad, men Textpad kun virke når man først indstallere JDK.  Kan en C- compiler som Dev- C++ virker alene???
Avatar billede anarchy Nybegynder
02. august 2002 - 12:48 #3
Hvad mener du med 'alene'? Du kan sagtens installere Dev-C++ uden andre programmer.
Avatar billede abc168 Nybegynder
02. august 2002 - 14:25 #4
ok!