Avatar billede lonely Nybegynder
31. juli 2002 - 12:47 Der er 7 kommentarer

sponsore en cs server

Hej jeg søger en som kan sponsore en cs server jeg har ikke råd og en kraftig linje nok til selv at drive det og der er ingen fra clanen som har det så jeg vil høre om der er nogle som kan klare det! jeg kan ikke gi penge eller noget andet end banner på vores hp når jeg har lavet den færdig med det hele! der skal være admin mod som det eneste den skal helst kunne køre med min. 8 spillere!
Avatar billede Noone Nybegynder
31. juli 2002 - 13:01 #1
Hvilken linje har du selv?
Avatar billede staalanden Nybegynder
31. juli 2002 - 13:44 #2
..kan du sige hvad din clan hedder? hvor gamle er i? ..spiller i kampe? ..hvad for nogle ligaer er i med i? som fx www.clanbase.com - www.CBoO.owns.it osv.. :D
men vil da bare sige GL(cs sprog) med at finde sponsor
Avatar billede staz Nybegynder
31. juli 2002 - 13:49 #3
Hvis i ikke kan tilbyde noget... ikke vinder nogle turninger, eller i det mindste står stærkt på den dansk CS scene så tror jeg sgu du er på en umulig opgave. Desværre for dig...
Avatar billede lonely Nybegynder
31. juli 2002 - 15:07 #4
vi er mellem 14-18 år vores clan hedder PTE=Punish The Enemy vi har ikke spillet nogle cw eller pcw endnu da vi startede igår men vi er meget seriøse og vi har været på try i JAZZ hvis det siger jer noget! vi vil tilmelde os http://league.sharken.dk/index.php som liga måske også cboo men det er ikke sikkert endnu vi har et godt sammen hold og vi kender hinanden RIGTIG godt!
Avatar billede eflow Nybegynder
31. juli 2002 - 16:00 #5
har i ikke en lokal netcafé i kan spørge ? det sker de gider sponsorere en server til et lokalt hold...
Avatar billede lonely Nybegynder
01. august 2002 - 23:52 #6
ok! i try!
Avatar billede staz Nybegynder
02. august 2002 - 08:08 #7
Ellers tror jeg at i skal samle et godt hold og få skrabet nogle "points", sammen i CS-verden... Ellers så bliver det svært.