Avatar billede maggie Nybegynder
31. juli 2002 - 08:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Unlock mobiltelefon

Er det muligt at unlocke'en en Ericsson S868 uden brug af kabel. Jeg venter på en kode fra Telia, men de kommer åbenbart ikke med den.
Avatar billede resten Nybegynder
31. juli 2002 - 08:45 #1
Jeg ved ikke om du skal vente til telia sender det til dig eller om det er lovligt selv at gøre det ? men jeg vil da prøve at tjekke det.
Avatar billede hien Nybegynder
31. juli 2002 - 09:50 #2
Ja det er fuldt ud lovligt!! Du kan få det gjort for penge her:
http://www.simlock.dk/ :)
Avatar billede nfotx2 Nybegynder
31. juli 2002 - 11:14 #3
Det KAN også gøres uden at skulle betale en formue for det. Med lidt software og en ir port (hvis din telefon har det).
Avatar billede nfotx2 Nybegynder
31. juli 2002 - 11:15 #4
prøv at søge lidt på google, så finder du nok noget
Avatar billede resten Nybegynder
31. juli 2002 - 14:25 #5
Vi har valgt at tillade denne slags spørgsmål på eksperten :-)
Avatar billede resten Nybegynder
31. juli 2002 - 14:25 #6
Så jeg ville lige tillade mig at svare så.
http://www.mobile.box.sk/
Avatar billede maggie Nybegynder
08. august 2002 - 10:47 #7
Jeg er ude efter at kunne låse den op uden kabel
Avatar billede cork Nybegynder
15. august 2002 - 16:01 #8
Hvis du vil have låst din mobil op uden kabel og uden Ir port, så skal du vente på din kode... Der findes ingen generatorer til det...