Avatar billede hemberg Forsker
31. juli 2002 - 01:06 Der er 30 kommentarer og
1 løsning

Easy Cd Creator & XP Sucks (Måske) ???

Hej....

Problemet er kendt.... Cd-Creator og XP Virker IKKE sammen. Men når man nu har dummet sig hvad gør man så ?? Selve programmet er uninstalled. Registreringsdatabasen er ryddet ud. Men jeg stadig væk denne lille velkendte besked i opstarten om at der er tilknyttet et prog. (Cr creator) til XP som ikke dur. Jeg er sku snart så sur at jeg lægger sag an mod Roxio.......

Hvad gør jeg for at få fejlmeldingen væk ????
Avatar billede proximus86 Nybegynder
31. juli 2002 - 01:12 #1
Formaterer computeren og ligger Nero Burning Rom ind istedet for for det er 10000 x nemmere at finde ud af det program
Avatar billede taskmgr Nybegynder
31. juli 2002 - 01:12 #2
Måske en dårlig løsning, men kan du ikke bruge XP's system restore, og sætte systemet tilbage, til før du lagde det ind?

Det bør virke.
Avatar billede taskmgr Nybegynder
31. juli 2002 - 01:14 #3
proximus86: er det nu dig igen...

Han er nok ikke kommet for at lære en 'format c:'
Avatar billede hemberg Forsker
31. juli 2002 - 01:23 #4
Hmmm....Format c:  jo tak den kender jeg. Den gir sku' ingen point.(Har forøvrigt lige lagt >Nero ind og det virker<..Sorry... Og det med systemtilbagesætningen er lidt problematisk for det var noget af det første jeg gjorde. (Altså lagde Easy cc ind). Hvad med den der update fil fra producenten hvor ligger den....Er der nogen der har en deeplink til den hvis den virker....
Avatar billede proximus86 Nybegynder
31. juli 2002 - 01:23 #5
Hehe det ville jeg selv gøre, men det er osse fordi jeg ikke gider bruge flere timer på at finde ud af hvad der er galt..! :D
Avatar billede taskmgr Nybegynder
31. juli 2002 - 01:27 #6
En update til nero?
Avatar billede proximus86 Nybegynder
31. juli 2002 - 01:28 #7
Avatar billede proximus86 Nybegynder
31. juli 2002 - 01:29 #8
og så er der dansk fix på siden tilmed herregodt ! og så kan du opgradere til den nyeste version og den er nice
Avatar billede hemberg Forsker
31. juli 2002 - 01:32 #9
No way hose..... Det var linket til den der Easy CD dims...Jeg spurgte efter... Det siges at de har lavet en updatedil som fjerner problemet....
Avatar billede proximus86 Nybegynder
31. juli 2002 - 01:35 #10
Avatar billede hemberg Forsker
31. juli 2002 - 01:42 #11
Der henvises ikke til nogen fil men derimod til at købe en nyrere version af deres skod program... Hvis du ved hvor den ligger henne vil du så godt give mig et deeplink....???
Avatar billede proximus86 Nybegynder
31. juli 2002 - 01:43 #12
Ja jeg søger jo på livet løs for at finde drivere, men det er et skod prg ja
Avatar billede proximus86 Nybegynder
31. juli 2002 - 01:49 #13
der er ikke nogen drivere...! brug nero istedet det er meget bedre, nu har jeg gloet temmelig mange sider igennem uden resultat
Avatar billede hemberg Forsker
31. juli 2002 - 01:52 #14
Nej..Jeg kunne heller ikke finde nogen.....Surt... Men tak for forsøget anyway....

Er der andre gode ideer ??????????????????
Avatar billede proximus86 Nybegynder
31. juli 2002 - 01:55 #15
Nero Burning Rom 5.5.9.0 med dansk fix fra deres egen side..!
Avatar billede proximus86 Nybegynder
31. juli 2002 - 02:08 #16
hvad vil du ellers gøre ?
Avatar billede resten Nybegynder
31. juli 2002 - 08:28 #17
Er det den gule boks som kommer frem nede i systray ?
Avatar billede resten Nybegynder
31. juli 2002 - 08:34 #18
Når anyvay hvis det er den gule boks (ballon tips) som popper frem kan du gøre dette.

Åbn regedit.exe og find nøglen :
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows
\CurrentVersion\Explorer\Advanced

Her ændrer du, eller tilføjer en ny værdi (DWORD), med navnet EnableBalloonTips og sætter indholdet til : 0 (for at slå fra) eller 1 (for at slå funktionen til igen).

Du skal muligvis logge på igen før ændringerne træder i kraft.

Men ellers kan jeg også anbefale at man henter xp povertoys som har den samme funktion med at fjerne ballon tips.
Avatar billede popsy Novice
31. juli 2002 - 09:11 #19
Jeg har cd creator 5.0 platinum, og straks da jeg havde installeret det, fik jeg samme fejl. Derefter downloadede jeg deres update fra deres side, nu har jeg ingen problemer. Men jeg tror måske at det kun er platinum der har ret til fri update?

Se forneden på denne side http://www.roxio.com/en/support/roxio_support/ecdc/ecdc_software_updatesv5.jhtml
Avatar billede popsy Novice
31. juli 2002 - 09:13 #20
Du skal under alle omstændigheder lige reg. dig og dit program hos dem før du kan bruge downloadet:)

popsy
Avatar billede ewok Nybegynder
31. juli 2002 - 09:32 #21
hmmm det lyder som om du ikke har gjordt det rigtigt, hemberg, for De 2 sidste versioner af Easy cd creator fra roxio virker fint med XP, jeg bruger stort set kun den til at brænde. MEN det er rigtigt at de ældre versioner ikke kan køre sammen med XP, uanset patches, hvad angår NERO burningrom så er Easy altså noget bedre, men til ren kopiering så hedder det cloneCD.
Avatar billede hemberg Forsker
03. august 2002 - 00:07 #22
Til POPSY... Har du mulighed for at sende mig den så eftertragtede fil... Det kunne jo være at det kunne fjerne den lille grimme box..... De skriver ihvertfald at det vil fjerne et eller flere programmer...
Avatar billede popsy Novice
03. august 2002 - 12:04 #23
ewok> Hvorfor downloader du den ikke bare?

popsy
Avatar billede popsy Novice
25. august 2002 - 15:58 #24
Lukketid ?

Popsy
Avatar billede hemberg Forsker
22. februar 2003 - 20:16 #25
nej
Avatar billede medazza Nybegynder
22. februar 2003 - 20:19 #26
OMG, giver du dig selv point ? Hvor sørgeligt!
Avatar billede popsy Novice
22. februar 2003 - 20:56 #27
Anmeldt!!!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
25. februar 2003 - 12:50 #28
hemberg>> forklar venligst.

jelzin/coadmin.
Avatar billede hemberg Forsker
25. februar 2003 - 19:42 #29
Jo. Nemt at forklarer. Ingen af de ovenstående (kvalificerede bud) virker. Det er rigtigt nok, som popsy skriver. Man kan downloade en update til PLATINUM udgaven. Men ikke til den almindelig version. Og konklutionen må derfor være. Easy CD creator og XP kan bare ikke sammen. Derfor ingen brugbare løsninger.

Der er her nævnt nogle gode alternativer men ingen løsninger !!!

Ser jeg forkert på det. Vil jeg selvfølgelig rette fejlen.

Mvh PH Hemberg
Avatar billede hemberg Forsker
25. februar 2003 - 19:46 #30
Og forøvrigt.... Selve fejlen som spørgsmålet gik på ang. denne lille dumme boks. Den popper stadig op. Jeg ved hvordan man skjuler den men har stadig ikke fået nogle brugbare løsninger på hvordan man FJERNER den !!!

Mvh PH Hemberg
Avatar billede theranger Nybegynder
17. december 2003 - 17:49 #31