Avatar billede djonni-brian Nybegynder
06. juli 1999 - 12:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvorfor virker det ik´???

Her er en kode som desværre melder om en fejl i script´et...
...Er det mon nogle af jer eksperter som kan klare den???

Her kommer det:

<html>

<head>
<meta HTTP-EQUIV="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
<meta http-equiv="PICS-Label"
content=''(PICS-1.1 "http://www.rsac.org/ratingsv01.html" l comment "RSACi North America Server" by "inet@microsoft.com" r (n 0 s 0 v 0 l 0))''>
<title>MSN</title>
<link REL="STYLESHEET" TYPE="text/css" HREF="/global/start_IE4_new.css">
<!-- 7/6/99 3:19:16 AM 17938 //-->
<script language="javascript">
function FindParent(){
    if(window!=window.parent){
        a=document.all;
        for (i=0;i<a.length;i++){if((a(i).tagName=="A"&#124;&#124;&#124;&#124;a(i).tagName=="FORM")&&a(i).target=="")a(i).target="_top";}
        window.parent.signalloaded("s11030");
    }

    function regioncityForm(){
        var today = new Date();
        var timedata = today.getHours() * 60 + today.getMinutes();
        document.zipcity.ClientTime.value = timedata;

        document.zipcity.citycode.value = frames[0].document.forms[0].elements[0].options[frames[0].document.forms[0].elements[0].selectedIndex].value;

        return true;
}

    function newSelect(num, prevCity)  {

        frames[0].location.replace("/global/SetCities.asp?num=" + num + "&prevCity=" + prevCity);

    }

var WholeCookie = document.cookie;
var today = new Date();
var expiration = new Date(today.getTime() + 365 * 24 * 60 * 60 * 1000);

function addOption(target, e, index) {
  var o, copy;

  copy =  e;
  o = new Option(copy.text);
  o.value = copy.value;

  if (index != null) {
    target.add(o, index);
  } else {
    target.add(o);
  }

function LinkToInvestor(Type) {
    var Sym, U
    Sym = document.forms("WebQForm").Symbol.value;
    var l = ''http://investor.msn.com/external/quotes/iestart/'';
    if(Type == 1)
        U = l+''quotes.asp?Page=Research&Item=QuoteDetail&Symbol='' + Sym;
    else
        U = l+''charts.asp?Page=Research&Item=Charts&Symbol='' + Sym;
    top.location.href = U;
    window.event.returnValue = false;
    return false;
}

var CurDroppedD = '''';
function CheckUpdateTime() {
    var T = (new Date().getTime() - stockupdate.LastUpdate) / 1000;
    if (T > 5)    stockupdate.location.replace(''UpdateStocks.ASP?ETime='' + ETime.innerHTML);
    return false;
}

function cancelBubble() {
    window.event.cancelBubble = true;
}
</script>
</head>

<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000" link="#000000" vlink="#000000" alink="#000000"
onload="parent.CheckSize();FindParent();">
<div id="contentdiv"><div style="height:1;width:1;display:none"></div>

<p><span id="MAIL"><a name="MAIL_anchor"></a></p>

<p class="spacer">&nbsp;<a name="hotmail"></a> <span id="MAILnHOTM"><script
language="javascript">
function isFilled("f"){

    var L_Msg_Text=''Skriv logonnavn og adgangskode.'';

    if (f.elements[2].value == '''' &#124;&#124;&#124;&#124; f.elements[3].value ==  ''''){
        alert(L_Msg_Text);
        return false;
    }else{
        return true;
    }
</script> </p>

<table cellpadding="0" cellspacing="0" border="0">
  <tr>
    <td valign="top" width="114" class="provider">MSN Hotmail</td>
    <td><form name="HotForm" ACTION="http://www.hotmail.com/cgi-bin/dologin" method="post"
    onsubmit="return isFilled(this);">
      <input type="hidden" name="curmbox" value="ACTIVE"><input type="hidden" name="js"
      value="no"><input type="hidden" name="6c6f7264" value="www.msn.dk"><table cellpadding="0"
      cellspacing="0" border="0" width="275">
        <tr>
          <td><u>L</u>ogonnavn:</td>
          <td>Hotmail-<u>a</u>dgangskode:</td>
          <td></td>
        </tr>
        <tr valign="top">
          <td><input type="text" name="login" accesskey="l" value size="16" maxlength="16"
          class="hotmail">&nbsp;</td>
          <td><input type="password" name="passwd" accesskey="a" size="16" maxlength="16"
          class="hotmail">&nbsp;</td>
          <td><input TYPE="submit" VALUE="log pÃ¥" id="submit1" name="submit1"></td>
        </tr>
      </table>
    </form>
    </td>
  </tr>
</table>
<span class="hmErr">

<p></span></span></span><span id="NEWS">&nbsp;</p>
</span>

<p><span id="WTHR"></span><a name="BUSI_anchor"><span id="BUSI"></span></a></p>

<p><span id="SPRT"><span id="MSFT"><a name="TRVL_anchor"><span id="TRVL"></span></a></span></p>
</span>

<p><span id="ENTR"><a name="ENTR_anchor"></a></p>
</span>

<p><span id="LIFE"><a name="LIFE_anchor"></a></p>
</span></div><!--webbot bot="HTMLMarkup" startspan TAG="XBOT" --><IFRAME name="stockupdate" height="1" width="1" src="/UpdateStocksInitial.htm"><!--webbot
bot="HTMLMarkup" endspan -->
<!--webbot bot="HTMLMarkup" startspan TAG="XBOT" --></IFRAME><!--webbot
bot="HTMLMarkup" endspan -->

</body>
</html>

Mvh
Djonni-Brian
Avatar billede justincase Nybegynder
06. juli 1999 - 13:37 #1
I linie 91/92 udskift :

function isFilled("f"){

med :

function isFilled(f){

:)

JustinCase
Avatar billede theartist Nybegynder
30. juli 1999 - 13:46 #2
hej djonni-brian>> Blev lige fanget lidt af det er spørgsmål, for jeg har tænkt på at lave en funktion hvor folk kunne komme ind på deres gratis e-mail fra en anden side. Altså en funktion lige som den du har lavet for hotmail. Du har ikke et link, som jeg må kigge på, hvor du har denne funktion vel?

Hilsen
TheArtist