Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
29. juli 2002 - 15:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

iceworld.tk forslag til forbedringer ?

Jeg vil gerne have lidt fedback/forslag til forbedringer. af www.iceworld.tk
Avatar billede warberg22 Nybegynder
29. juli 2002 - 15:49 #1
Ehhh... Når jeg holder cursoren over "Menu", flyver der sådan en menuliste rundt ovenover, næsten uden for skærmbilledet... Hvordan skulle den virke rigtigt?
Avatar billede warberg22 Nybegynder
29. juli 2002 - 15:51 #2
...og never ever brug en "mailto:" som eneste mail/kontakt-mulighed. Forvent ikke at alle brugere sidder ved en computer med personlige mail-indstillinger.
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
29. juli 2002 - 15:53 #3
Hvad kan jeg så bruge istedet ??
Avatar billede warberg22 Nybegynder
29. juli 2002 - 15:57 #4
Øhm...hvis bare du laver så man kan se mailadressen på skærmen og copy-paste den. Ellers lav en form som man kan maile fra.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. juli 2002 - 16:18 #5
ryd de der popups af vejen.. :)
Avatar billede lonely Nybegynder
29. juli 2002 - 16:21 #6
iceworld: har du en server stadig og er det muligt du kan kontakt mig på webmaster@ht-newz.dk via msn!
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
29. juli 2002 - 17:39 #7
KK igen RIGtige forslag til forbedringer har lige lavet noget grafik til den som skal vuderes ;)