Avatar billede cyberlox Nybegynder
29. juli 2002 - 13:49 Der er 6 kommentarer

problemer med webservere

Hej jeg har et stort Problem med min Webservere..!

jeg bruger PWS.exe til at Køre min Webservere med.

men når der er gået et stykke tid om man har fået opdateret sin hjemmeside lidt for meget så kan den ikke finde hjemmesiden..! det ville sige den skriver.
Siden kan ikke vises...!
hvad kan være fejlen ved det. den gøre det hele tiden hjælper kun når jeg genstarter min computer. så virker min hjemmeside igen et kort stykke tid..

event. findes der et beder program til at køre sin Webservere på/i jeg har Win2k styre system..!

når jeg Stopper pws kan jeg ik starte den igen jeg er stort set tvunget til at genstarte hvergang min webservere ikke kan vises

mvh Cyberlox
Avatar billede asdl Praktikant
29. juli 2002 - 14:12 #1
Du kan jo vælge NuSphere der indeholder
-------
- MySQL 3.23.49
- MyODBC
- MyJDBC
- Sendmail
- Administration Web Site
- PHP 4.0.6
- phpPgAdmin 2.3.1 UltraSQL Data Dictionary
- phpMyAdmin 2.2.4 MySQL Data Dictionary
- Perl 5.6.1
- Apache 1.3.23 with mod_perl and mod_ssl
- Sample Applications
- Professional Applications install files
- CVS
- Portal and Search Engine install files
- WEBMIN 0.93 (UNIX only)

og er meget nem at installere.

Den kan downloades på http://www.NuSphere.com <br>
( skal registrer sig, og får så besked på opdateringer )

Eller på http://www.frb-internet.dk under Download - Windows Server
Avatar billede cyberlox Nybegynder
29. juli 2002 - 14:34 #2
ok jeg prøver det lige engang
Avatar billede -sofus- Nybegynder
29. juli 2002 - 17:03 #3
Okay der er noget jeg ikke liiiige helt har forstået ?

Du kører windows 2000 med PWS ? Så vidt jeg ved at PWS ikke med i Windows 2000, der er IIS med som er Microsoft rigtige webserver og den der bruges til portaler og store sitets.
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
29. juli 2002 - 21:46 #4
Jeg er ikke helt sikker på hvad du spørger om...

>min Webservere

Hvis du bare har 1 webserver, så vil jeg mene at problemet ligger i PWS konfigurationen.

Hvis du har flere webservere, så vil jeg mene at du også skal se lidt på dit netværk...
Avatar billede cyberlox Nybegynder
01. august 2002 - 00:39 #5
sofus joda PWS ligger i windows 2000. under IIS.
Personal web Manager <- aaa 2500. og jeg har kun 1 webservere.

jeg har prøvet at pws konfigurationen. når jeg stopper PWS kan jeg ikke starte den igen. jeg har stort set prøvet alt..
men nu har jeg lige haft format min computer og install det på ny
og den har ikke vist de samme problemer endnu og jeg renger med den køre som den skal.
mvh Cyberlox
Avatar billede cyberlox Nybegynder
03. august 2002 - 02:52 #6
Sad og Tænkte på det aaa 2500 sage (Hvis du har flere webservere)
kan man da godt have Flere Webservere..!
feks jeg har et domain DNS domain. og ville have et domain til, også helst dns domain. kan jeg have begge 2 på samme DNS..! og de ses som 2 forskellige Hjemmesider
mvh cyberlox