Avatar billede phpnewbee Nybegynder
26. august 2000 - 02:18 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvad kalder man et script der kan dette....

En blanding af en gæstebog og et forum?

Forklaring:

Jeg skal lave en hjemmeside til en kendt person.  Der skal være et slags \"spørgehjørne\", hvor man skal kunne skrive spørgsmål til den kendte person, men det er særligt vigtigt at det KUN er den kendte person der kan svarer på spørgsmålene.

Der er altså ikke tale om en lang dialog mellem flere, men 1 sprgsmål - 1 svar.

(Et link til et script ville være rart)
Avatar billede lojmann Nybegynder
26. august 2000 - 08:03 #1
Det kan da ikke være så svært at kode selv... Jeg ville gerne lave det, men IKKE for 60 point...
Kontakt mig evt. på phpdev@lojmann.dk eller ICQ 23387691
Avatar billede razor Nybegynder
26. august 2000 - 09:37 #2
jeg ville kalde det en faq, og jeg ved at rune har lavet en:
http://www.netcoders.dk/sourcecode.asp?mode=info&source_id=659

\"Dette script laver et pænt FAQ Dokument. Det er muligt for brugere at forslå FAQ og for ADMIN af tilføje de forslåede og tilføje helt nye. Bruger MySQL Database\"
Avatar billede sorenmh Nybegynder
26. august 2000 - 20:15 #3
Det er ikke en FAQ, FAQ står for Frequently Asked Questions, ofte stillede spørgsmål... Det er jo ikke sikkert at det er ofte stillede spørgsmål der bilver stillet der.
Avatar billede razor Nybegynder
26. august 2000 - 22:31 #4
i en faq, er der så ikke 1 spørgsmål og 1 svar?
Avatar billede sorenmh Nybegynder
27. august 2000 - 12:10 #5
Jo, men navnet faq henviser til noget helt andet... Jeg ved dog ikke hvad man ellers skulle kalde det.
Avatar billede lojmann Nybegynder
27. august 2000 - 12:11 #6
Hvad med \"Spørge hjørnet\"???
Avatar billede razor Nybegynder
27. august 2000 - 13:07 #7
bare fordi scriptet er et faqscript hændrer det dig ikke i at kalde det noget andet!
Avatar billede phpnewbee Nybegynder
27. august 2000 - 17:31 #8
OK venner, det er ligemeget hvad det kaldes bare vi alle ved hvad det handler om ikk?

Selv syntes jeg at en \"Brevkasse\" er den beste betegnelse på hvad jeg mangler.  Sådan ligesom i ugebladene...

:-)
Avatar billede lojmann Nybegynder
27. august 2000 - 18:03 #9
Hvorfor oprette et spørgsmål om noget som er \"legemeget\"???
Avatar billede razor Nybegynder
27. august 2000 - 19:00 #10
kunne du bruge mit svar?