Avatar billede zentoria Nybegynder
28. juli 2002 - 12:10 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Hvor Kan man købe et micro-tastatur

Jeg står og mangler et sted, hvor jeg kan købe et microtastatur. Jeg skal bruge det til et projekt, hvor jeg bygger en server i en alukuffert, og der er ikke plads til et almindeligt tastatur. Jeg har set dem før men jeg mangler en forhandler.
Avatar billede junl Nybegynder
28. juli 2002 - 12:24 #1
Mener du et tastatur, sådan lidt ligesom det der sidder i en bærbar?
Avatar billede aagaard Nybegynder
28. juli 2002 - 12:24 #2
Prøv At Kigge På EDBpriser.dk
Avatar billede ..musse.. Nybegynder
28. juli 2002 - 12:35 #3
Der er ingenting på EDBpriser.dk
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2002 - 12:42 #4
Avatar billede junl Nybegynder
28. juli 2002 - 12:43 #5
Avatar billede junl Nybegynder
28. juli 2002 - 12:44 #6
Hov, man kan ikke se helt tydeligt men tastaturet er fra www.zitech.dk
Avatar billede frock Nybegynder
28. juli 2002 - 13:06 #7
Danbit - mesteren i 'underlige' ting til pc!!
http://www.danbit.dk/kat2002/1708.phtml

Og junl ja, det er et Zitech tastatur (oven i købet til samme pris som hos Zitech), men det er nok for stort til formålet + den infrarøde modtager er en ordentlig klods. Bortset fra det virker det totalt godt (man skal ikke være nervøs for det at det kører infrarød).
Avatar billede zentoria Nybegynder
29. juli 2002 - 01:39 #8
Jeg siger tak for hjælpen, det har givet mig et hint om hvor de kan købes