Avatar billede cnicolaj Nybegynder
27. juli 2002 - 13:46 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Aktivering af java applets

Efter at jeg lavede en ren installation af windows xp med tilhørende internet explorer 6, kan jeg ikke længere komme på webbank. Dvs. at logon billedet ikke bliver vist. Jeg kan heller ikke downloade filer via downloadapletten (anti-leech), jeg får beskeden "your browser must be IE and Java applets support must be ON"
Jeg har prøvet at fjerne og geninstallere Internet Explorer 6 flere gange både fra CD'en og fra nettet.
Er der nogle der kan hjælpe ???
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
27. juli 2002 - 13:54 #1
det kan være din sikkerhed ar sat til høj
Avatar billede kefus Nybegynder
27. juli 2002 - 13:55 #2
jeg har samme problem!!!!
Avatar billede kefus Nybegynder
27. juli 2002 - 13:57 #3
det kan være din sikkerhed ar sat til høj....
kig i funktioner!!
Avatar billede kefus Nybegynder
27. juli 2002 - 13:58 #4
og internetindstillinger
Avatar billede cnicolaj Nybegynder
27. juli 2002 - 13:58 #5
Jeg har prøvet at sætte sikkerheden til lav og genstartet, men det løser ikke problemet.
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
27. juli 2002 - 14:00 #6
måske er din beskyttelse af personlige oplysnionger for høj
Avatar billede kefus Nybegynder
27. juli 2002 - 14:01 #7
kwdemant->>> det er jo kun når det er en selv, der ser det..
ikke andre
Avatar billede cnicolaj Nybegynder
27. juli 2002 - 14:02 #8
Har lige prøvet at ænder den til det laveste mulige, det virker heller ikke!
Avatar billede kefus Nybegynder
27. juli 2002 - 14:04 #9
du skal hente en fil fra microsofts hjemme side...

http://www.microsoft.com/java/vm/dl_vm40.htm
prøv der....
Avatar billede cnicolaj Nybegynder
27. juli 2002 - 14:11 #10
Jeg er ved at hente updaten til VM. Har dog prøvet at hente en update før men der var konflikt med versions numrene (windows build #) -hvordan ser man versionsnummeret af styresystemet ?
Jeg har endda hentet hele MS Virtual Machine pakken, da jeg troede at jeg ikke havde det installeret.
Jeg krydser fingrene, for jeg tror at det nok er her problemet ligger.
Avatar billede cnicolaj Nybegynder
27. juli 2002 - 14:17 #11
Har lige genstartet maskinen, efter installationen af patchen til VM.
Nu kører det bare som det skal, hold kæft hvor godt !!!!
Tusinde tak, det har forstyrret husfreden, da kæresten ikke har kunne komme på webbanken. Og det var min og det XP's skyld  :-)
Avatar billede dr.martin Nybegynder
26. august 2007 - 07:51 #12
hej Chicolaj har du ikke et direkte link, og måske et der virker til vista har samme,har samme problem som dig
Avatar billede vejmand Juniormester
26. august 2007 - 07:58 #13
dr.martin  >> Jeg tror det vil være en rigtig god idé, hvis du opretter dit eget spørgsmål. Dette spørgsmål er 5 (fem) år gammelt!!!  :-)