Avatar billede stho Nybegynder
26. juli 2002 - 16:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tegning af grundplaner

Jeg skal bruge et program til at tegne grundplaner i. Jeg har forsøgt med Microsoft Visio, findes der noget andet der kan bruges, og hvor henter jeg det henne
Avatar billede rkhdk Nybegynder
26. juli 2002 - 17:02 #1
hvad er der galt med Visio?

brugte du standard eller professional?

der er jo 12 forskellige valg muligheder i Professional, når det kommer til Byggeplaner *hvis det er byggeplaner du skal lave*
Avatar billede michael-k Nybegynder
26. juli 2002 - 17:04 #2
du kunne også prøve autocad som er beregnet til den slags.
Her kan du finde en trial http://pointa.autodesk.com/local/enu/portal/asp/index.jsp
Avatar billede stho Nybegynder
27. juli 2002 - 12:52 #4
Det er ikke en byggeplan, men noget så simpelt en plan over nogle selskabslokaler, så det behøver ikke være ret avanceret
Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. juli 2002 - 16:24 #5
men i Viso Professional der har den den mulighed.

men det er nok Standard du har brugt

jeg kender kun til Visio :(
Avatar billede stho Nybegynder
28. juli 2002 - 23:43 #6
Jeg kender meget lidt til  Visio, men mit problem er hvis jeg indsætter en tegning f.eks et toilet, så kan jeg ikke resize det