Avatar billede ahjdp1 Nybegynder
26. juli 2002 - 15:15 Der er 6 kommentarer og
4 løsninger

ISDK online

Jeg vil meget gerne have vurderet denne side: www.isdkonline.dk

I må også meget gerne kommentere varerne og priserne
Avatar billede codie Nybegynder
26. juli 2002 - 15:18 #1
Det må jeg sgu sige.. Det er en af de flotteste sider der er blevet vurderet herinde i lang tid ! :) Den er oven i købet optimeret til 1280*1024(som jeg bruger) og det ser man sgu ikke hver dag ! ;)
Herfra kan jeg kun sige : Godt stykke arbejde !
Avatar billede codie Nybegynder
26. juli 2002 - 15:22 #2
BTW - Jeg kører i Internet Explorer 6.0
Avatar billede sesam Nybegynder
26. juli 2002 - 15:35 #3
Ja, flot side.

En ting - fjern den html tekst med "ring nu" der kørefra side til side...
Avatar billede neteffect Nybegynder
26. juli 2002 - 16:14 #4
Det er pænt og nydeligt. Men...

Skriftstørrelsen er for lille til at det er behageligt at læse.

Stavefejl i "hokommelseskort"

Der går et par splitsekunder for længe, inden det går op for mig, hvad meningen med de grå links i venstre kolonne er. Ryk de grå lidt til højre.

Scriptfejl ved tryk på Track & Trace (hvad det så end er)

Umotiverede (og grimme) knapper med påskrifterne "nope.dk" og "quix.dk". Det lyder meget indforstået, og jeg er som bruger ganske ligeglad. Betaler de godt for placeringen? Hvis ja, så skriv det som begrundelse neden under knapperne!

Man skal kunne søge direkte fra forsiden. Det andet er spild af klik.

Jeg klikker på "nyheder". Hvordan kommer jeg tilbage til forsiden?
Hvorfor står nyhederne ikke på forsiden?

Enig med sesam: fjern "ring nu"-flimmeret. Det mener I jo heller ikke. Meningen er vel, at kunderne først og fremmest skal betjene sig selv.
Avatar billede neteffect Nybegynder
26. juli 2002 - 16:24 #5
Sorry, nyhederne ER på forsiden
Avatar billede motte Nybegynder
26. juli 2002 - 17:13 #6
Jeg synes siden er røvkedelig... den har ingen farver eller grafik som ville gøre at jeg blev på den!

/Motte
www.crom.dk/varde
Avatar billede armena Nybegynder
26. juli 2002 - 22:53 #7
Meget flot side.. god arbejde. Få dig måske et nyt top banner! ellers FLOT!
Avatar billede ..musse.. Nybegynder
28. juli 2002 - 19:34 #8
hmm du sælger et bundkort til 0 kr.. ;)

rent designmæssigt er den kedelig. Mangler noget der ligesom fænger en.. Syntes du skulle lave et rigtigt logo. Hmmm og nu gik siden ned... well.

Lav den pænere rent grafisk med gladere farver og måske et bedre logo..

/Musse
Avatar billede roedz Nybegynder
29. juli 2002 - 08:44 #9
Du skal nok lige få gjort noget ved dit link "Gå til kasse" Da det vil give problemer i en opløsning på 600 X 800 (hvem er din målgruppe??) Det vil måske være en ide at ligge det nede i bunden og gør det en smule tydeligere!

Roedz
9iA

PS: husk at en 800 X 600 hedder 730 X 430 MAX!!
Avatar billede codie Nybegynder
29. august 2002 - 18:11 #10
Takker for point.. :) Keep up da good work, ya ? ;)