Avatar billede hellbringer Nybegynder
26. juli 2002 - 12:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan springer man til et punkt på en side ?

Jeg ville vide hvordan man laver sådan at, når man trykker på et link så springer man ned til et sted på siden.
Avatar billede yousif Nybegynder
26. juli 2002 - 12:46 #1
brug bookmarks..
Avatar billede esoulman Nybegynder
26. juli 2002 - 12:48 #2
<a name="toppen"></a>

<html> blahhhh.. </html>

<a href="#toppen">Klik her for at gå til toppen</a>
Avatar billede yousif Nybegynder
26. juli 2002 - 12:49 #3
Du laver først et link med name ex.

<a name="hej">hej</a>

Når du så skal kalde den, bruger du <a href="#hej">gå til hej!</a>
Avatar billede yousif Nybegynder
26. juli 2002 - 12:50 #4
esoulman>darg.. havde ikke set dig!
Avatar billede esoulman Nybegynder
26. juli 2002 - 12:50 #5
yousif > nej, det går vel også lidt stærkt nogle gange ;o)
well, mit var vist et svar.
Avatar billede phrozia Juniormester
26. juli 2002 - 12:54 #6
Hellbringer> Måske udlover du lidt for mange point for dette spørgsmål... 30 ville passe fint her.
Avatar billede yousif Nybegynder
26. juli 2002 - 13:14 #7
hellbringer> har du tænkt dig at lukke spm'et nu hvor du har fået 2 brugbare svar??
Avatar billede hellbringer Nybegynder
26. juli 2002 - 13:31 #8
yup....thx for det....jeg vidste godt det vare et meget simpel svar...jeg kunne bare ikke huske hvordan man gjorde.....grunden til jeg gav så mange pnt var at jeg skulle bruge det med det samme...den anden grund var at jeg har enormt mange pnt da jeg ikke bruger et ret meget :)