Avatar billede o.andersen Nybegynder
05. juli 1999 - 20:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Afbrydelse af telefonforbindelse ved lukning af Explorer

Når Explorer lukkes, kommer der en boks med spørgsmålet "Vil du afbryde forbindelse til (teleselskab)?
Denne boks er forsvundet.
Hvordan får jeg den tilbage?
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 1999 - 04:10 #1
Du skal sikkert bare lade internet explorer(IE) ringe op for dig.
prøv at åbne IE før du har ringet op til internettet - så kan det være det virker
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. juli 1999 - 04:24 #2
ja sæt forbindelse til MOdem i stedet for LAN
Avatar billede jefa Nybegynder
07. juli 1999 - 11:38 #3
Hej Ole
Sæt Internet Explorer op til automatisk at afbryde forbindelsen efter f.eks. 30 minutters inaktivitet, så kommer boksen som du søger frem igen, når man afslutter browseren...

Mvh
JEFA
Avatar billede jefa Nybegynder
07. juli 1999 - 11:40 #4
Det skal lige siges, at der ikke behøves at gå 30 minutter førend du afbryder. Den kommer selvom du afbryder efter f.eks. 30 sek.

MVH
JEFA
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. juli 1999 - 12:33 #5
det virker altså også, hvis man bare sætter den til at bruge modem connection
Avatar billede o.andersen Nybegynder
07. juli 1999 - 16:08 #6
Virker ikke.
Avatar billede byrgesen Nybegynder
08. juli 1999 - 10:37 #7
Hiya

Jeg havde samme problem, det blev ikke løst før jeg gen-installerede min browser - det vil sige jeg opgraderede fra IE4 til IE5 - anbefales

Byrgesen
Avatar billede o.andersen Nybegynder
09. juli 1999 - 13:58 #8
jefas forslag virkede.