Avatar billede dengaleheste Nybegynder
25. juli 2002 - 18:57 Der er 4 kommentarer

Kan ikke få signal på skærmen

Jeg har et Soltek SL-75DRV5 Bundkort, og en athlon XP 1800x. Jeg har kunne bruge computeren før, men jeg er kommet til at give min processor for mange volt, da jeg ville overclocke den. Jeg er ret sikker på at den ikke er brændt af, da jeg har kunne starte den et par gange ved at tage CPU'en op og sætte den i igen. Jeg har prøvet at reset den, både i bios'en og ved at løfte batteriet på bundkortet.

Hjælp!!!
Avatar billede onki Nybegynder
25. juli 2002 - 19:01 #1
Din busfrekvens skal sættes lidt ned (muligvis på bundkortets microswiches)
Avatar billede dengaleheste Nybegynder
25. juli 2002 - 19:03 #2
kan du ikke forklare mig hvordan jeg gør det... jeg har manualen... er det noget som jeg kan slå op?
Avatar billede onki Nybegynder
25. juli 2002 - 19:30 #3
Det er det santsynligvist. I min manual, står det under punktet "CPU Speed Setup"
Avatar billede dengaleheste Nybegynder
25. juli 2002 - 20:41 #4
Det hjælper ikke at ændre på FSB'en.