Avatar billede apacheserver Nybegynder
25. juli 2002 - 15:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

http://www.eksperten.dk/spm/238556

Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2002 - 15:03 #1
Det må du ikke
Avatar billede runeevers Nybegynder
25. juli 2002 - 15:03 #2
Fat det nu. Det er IKKE tilladt at crossposte.
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2002 - 15:03 #3
Du skal ikke henvise til dine tidligere spørgsmål, medmindre de er en uge gamle
Avatar billede runeevers Nybegynder
25. juli 2002 - 15:07 #4
Lav et svar selv og accepter dette :)
Avatar billede fcs Novice
25. juli 2002 - 15:07 #5
Apacheserver>> Det er ikke tilladt at oprette et spørgsmål blot for at referere til et andet spørgsmål. Luk derfor venligst dette.

Westhi>> Det er heller ikke tilladt at henvise til spørgsmål der er over en uge gamle. Det er derimod tilladt at lukke det gamle spørgsmål og så lave et nyt når der er gået en uge - selvfølgelig under forudsætning af at man ikke ahr fået et tilfredsstillende svar i det første spørgsmål ;-)

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2002 - 15:08 #6
Nåå ja det er også rigtigt :)
Avatar billede apacheserver Nybegynder
25. juli 2002 - 15:13 #7
hvad er det her for en børnehave, jeg har sku' smidt 60 points mere til den person, som kan hjælpe mig med mit problem!

..nu er Eksperten jo ikke kodet så smart, at man kan få sit spm på top 10 listen .... ved at kaste flere points...
/\
Avatar billede fcs Novice
25. juli 2002 - 17:29 #8
Du kan øge pointantallet i det spørgsmål du allerede har oprettet ved at klikke på pointantallet. Du har ret i at det ikke bringer spørgsmålet fremad på listen over nye spørgsmål, men så ville folk jo bare øge med et enkelt point hele tiden for at deres spørgsmål blev ved med at være på listen. Spørgsmål som dette er med til at fylde ekspertens database med spørgsmål som ikke indeholder viden og det er det man har prøvet at begrænse med den regler der siger at man ikke må oprette referencespørgsmål. Jeg har da fuld sympati for din frustration over manglende svar, men reglerne er der af en grund og derfor må jeg igen bede dig om at lukke dette spørgsmål.

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin
Avatar billede apacheserver Nybegynder
11. august 2002 - 22:46 #9
.