Avatar billede martin_n Nybegynder
25. juli 2002 - 00:17 Der er 8 kommentarer

Anti-virus porgam

halløj i hytten..
jeg vil bare høre om der er en der ved hvor jeg kan få fat i et anti-virus program nu!!
Avatar billede eyes Nybegynder
25. juli 2002 - 00:19 #1
www.antivirus.com

online scan
Avatar billede martin_n Nybegynder
25. juli 2002 - 00:20 #2
så kommer den ind på en eller anden trendmicro hjemmeside hvad skal jeg så gøre!??
Avatar billede eyes Nybegynder
25. juli 2002 - 00:29 #4
bare vælg Dk og scan dine drev
Avatar billede summer Mester
25. juli 2002 - 10:19 #6
Måske forkert, men jeg læser dit spm. som at du vil have et AVP installeret? Hvis det er tilfældet er der nok at vælge af også gratis. Et dansk link jeg har brugt længe med stor tilfredshed er dette: http://www.avirus.dk/ Her finder du fire programmer, alle gratis: AntiVir til installation på din pc. F-PROT, som du kan hente ned på to disketter og scanner fra dos. Firewall samt et zip-program.
Der er en fin beskrivelse af Chris Kjølby og hvis du tilmelder dig nyhedsbrevet, får du besked om mange ting - vigtigst opdateringer.
Læs selv linket.
Avatar billede perhaps Nybegynder
25. juli 2002 - 10:31 #7
Her får du PC-Cillin som er en af de allerbedste scannere. 30 dage gratis så skal du købe (ca. 300,-kr)
http://www.trendmicro.com/pc-cillin/
Kan varmt anbefales hvis du foretrækker kvalitet. Antivir som summer henviser til og som er gratis er også rigtig god, men du skal manuelt opdatere.
Avatar billede summer Mester
22. december 2003 - 20:04 #8
Luk please!