Avatar billede mp3freak Nybegynder
24. juli 2002 - 18:02 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

edonkey

hmm er ved at hente en film som fylder 700.96 og jeg har hentet 700.96 men den siger ikke at den er complete! og nå jeg går ind i den mappe den skulle gemme filmen i er den ikke førdig endnu! hjælp!!!
Avatar billede initializing Nybegynder
24. juli 2002 - 18:04 #1
Du ahr hentet en film på ca. 700 MB det lyder ikke lovligt?
Avatar billede aakaer Nybegynder
24. juli 2002 - 18:05 #2
hvilken type fil er det???

for så skal du bare skrive ".filnavn" i enden af filen.
Avatar billede aakaer Nybegynder
24. juli 2002 - 18:05 #3
svar
Avatar billede mp3freak Nybegynder
24. juli 2002 - 18:06 #4
det er en avi
Avatar billede initializing Nybegynder
24. juli 2002 - 18:06 #5
Aakaer kan du ikke høre at det her ikke lyder helt lovligt?
Avatar billede aakaer Nybegynder
24. juli 2002 - 18:07 #6
så omdøb den til "film.avi"
Avatar billede initializing Nybegynder
24. juli 2002 - 18:07 #7
Dvs. det er et såkaldt dvdrip... Luk hellere spm.
Avatar billede mp3freak Nybegynder
24. juli 2002 - 18:07 #8
og den fil som er blevet gemt hedder 1.part
Avatar billede aakaer Nybegynder
24. juli 2002 - 18:07 #9
jeg har ikke hørt noget ulovligt endnu.
Avatar billede initializing Nybegynder
24. juli 2002 - 18:10 #10
Han har hentet en film fra Edonkey (Det progrm har egenligt ikke et lovligt formål. Man kan kun bruge det til noget ulovlig) og flimen er i .AVI format og fylder ca. 700 MB... Dvs. det er et dvdrip han har downloadet hvilket er ulovligt kan du nok regne ud?
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
24. juli 2002 - 18:11 #11
§2.1.7: Det er ikke tilladt, at spørge efter eller poste indlæg der omhandler ulovlig kopiering eller downloading af ophavsretsligt beskyttet materiale.

Luk spørgsmålet ved selv at lægge et svar og acceptere det!
Avatar billede initializing Nybegynder
24. juli 2002 - 18:12 #12
Aakaer, ups?
Avatar billede mp3freak Nybegynder
24. juli 2002 - 18:12 #13
kan ikke lægge et svar!
Avatar billede aakaer Nybegynder
24. juli 2002 - 18:12 #14
smutter... gider ikke snakke med alle dem der råber skriger over noget der kunne være forbudt.
Avatar billede initializing Nybegynder
24. juli 2002 - 18:14 #15
Sødt.

Du har anmeldt nedenstående brugere :

mp3freak | Slet anmeldelse
aakaer | Slet anmeldelse

Så må CA's tage resten.
Avatar billede initializing Nybegynder
24. juli 2002 - 18:14 #16
Og aakaer syntes du ikke at mp3freak skal have sine 15 point tilbage da dette spm. ikke er helt lovligt?
Avatar billede resten Nybegynder
24. juli 2002 - 18:31 #17
Nu er der jo ingen der ved hvilken fil der er tale om og da der også ligger lovlige avi filer på É-donky er det lidt svært at konkluder noget som helst også selv om størelsen mistænklig gør det endnu mere.
Så jeg lukker andmeldserne igen.
Avatar billede hermandsen Juniormester
24. juli 2002 - 19:27 #18
Så kan jeg jo godt svare (har fulgt debatten)... :)

Enten så er filen ikke downloadet endnu (der mangler et par bytes) eller også har eDonkey lavet en fejl...

Sidst nævnte kan løses ved at genstarte programmet så det bliver tvunget til re-hashing... Hvis filen er komplet vil den gøre den færdig for dig, ellers må du bare vente til den er downloadet færdigt... :)