Avatar billede vind Nybegynder
24. juli 2002 - 17:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ideer og rettelser søges....

Hej.
Jeg har lavet denne side for mit efterskole-elevhold. Selve indholdet er nok ikke så interessant for jer andre, men kig på siden og kom meget gerne med nogle ideer jeg kan arbejde videre med.

http://bs01-02.subnet.dk

Mvh. Vind
Avatar billede hmm10 Nybegynder
24. juli 2002 - 17:55 #1
ok side, nem at fine rundt i - Har selv gået på efterskole ;)
Ideer?: Tjo et logo måske...
Avatar billede motte Nybegynder
24. juli 2002 - 18:02 #2
Siden er som sådan okay... nem at finde rundt på og ikke så meget pjat der, men du kunne måske godt have valgt nogle mere spændende farver. Dem du har nu er meget mørke og dystre og den sorte i menuen er faktisk svær at læse. Derudover synes jeg du skulle overveje at bruge nogle flere billeder og evt. en anden og mere spændende menu!

Karakter: 8/13

/Motte
www.crom.dk/varde

P.S. Fandt ingen fejl... IE 6.0, WinXP.
Avatar billede motte Nybegynder
24. juli 2002 - 18:04 #3
Du skulle nok også overveje at lave et farveskift ved mouseover i menuen, blot for at understrege at der kan klikkes...

/Motte
www.crom.dk/varde
Avatar billede motte Nybegynder
24. juli 2002 - 18:05 #4
Siden kører iøvrigt også temmelig langsomt på min 1 mbit... ved ikke om det bare er mig!?

/Motte
www.crom.dk/varde
Avatar billede vind Nybegynder
25. juli 2002 - 12:39 #5
Mht. hastigheden. Ja, den er for langsom, men subnet er ikke verdens hurtigste og jeg har kun råd til gratis-hostere... :-)

Jeg har lavet mouseover i menuen nu - det virker bedre!

Logo... Hvor? I stedet for top-baren? Jeg vil bare helst ikke have siden til at blive mere langsom med div. billeder. Er der mon andre muligheder??
Avatar billede vind Nybegynder
25. juli 2002 - 12:41 #6
I øvrigt tak til de forskellige forslag og vurderinger som I har skrevet!

- Vind!
Avatar billede vind Nybegynder
25. juli 2002 - 15:17 #7
Det ser vist ikke ud til at der er flere der vil komme med en kommentar, så jeg lukker.
Hvis der er nogle der brænde inde med et forslag :-), så skriv endelig stadigvæk...
Da hmm10 ikke har lavet et svar, men en kommentar, kan du desværre ikke få del i point'ne. Hvis du virkelig er hungrende, må vi jo finde ud af det!

Med venlig hilsen og tak for denne gang.
Andreas Vind.