Avatar billede sussemus Nybegynder
24. juli 2002 - 15:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

KaZaA, ingen lyd??

Da jeg oprettede Kazaa, forsvandt min lyd og jeg kan ikke høre de melodier jeg har downloadet. Hvad er der sket???
Mvh sussemus
Avatar billede nicidem Nybegynder
24. juli 2002 - 15:59 #1
Har du prøvet at skrue op for lyden på selve kazaa?
Nede ved ikonet ved den lille højtaler i selve kazaa kan du trykke og så kommer der en menu... hvor du kan sætte volumen op...
Avatar billede sussemus Nybegynder
24. juli 2002 - 16:04 #2
det hjælper ikke... andre forslag!!? :0)
Avatar billede nicidem Nybegynder
24. juli 2002 - 16:09 #3
start > indstillinger > kontrolpanel > lyd og multimedie > Nederst kan du sætte volumen op...

Ellers vælg fanebladet audio og ved sound playback, kan du trykke på volume og sætte dem op!
Avatar billede sussemus Nybegynder
24. juli 2002 - 16:17 #4
Det virker skisme heller ikke.....!! Den er hel gal, tror du det vil hjælpe og afinstallere programmet og installerer det på ny??
Avatar billede smiske Nybegynder
24. juli 2002 - 16:18 #5
Personligt ville jeg holde mig fra KaZaa, det er fyldt med spyware og andet kravl der ikke er sundt for ens maskine.
En af grundende til du ikke kan høre de sange du har downloadet KUNNE være fordi de amerikanske musikselskaber har luftet planer om (det vil sige de formentlig er igang med det) at fylde P2P programmer som for eksempel KaZaa med "falske" musikfiler.  Det vil sige filer der ser ud som en MP3 eller andet sang, men i virkeligheden er en tom fil på x antal megabyte.

//Henrik
Avatar billede smiske Nybegynder
24. juli 2002 - 16:19 #6
Kan du spille andre sange der har virket før du installerede KaZaa??

//Henrik
Avatar billede sussemus Nybegynder
24. juli 2002 - 16:21 #7
Jeg har brugt det før, og har været ret glad for det!! Men nu kan fik jeg mistet al min lyd af det, hvis det var det program der gjorde det!!??
Avatar billede sussemus Nybegynder
24. juli 2002 - 16:24 #8
jeg har ikke spillet sange, men når jeg er på icq og andet for jeg en ding eller dong lyd og den er også forsvundet nu!! Ingen lyd overhovedet!!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
24. juli 2002 - 17:21 #9
prøv at gå ind i kontrolpanel > multimedie/lyde
prøv at afspil en windows lyd dér.
Kan du ikke det er den gal ;)
så ser vi på det!