Avatar billede dummerniksen Nybegynder
24. juli 2002 - 08:44 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Filtype .pst

Hej alle
Et rimeligt kort spørgsmål; hvilket program skal jeg bruge til at åbne .pst filer? Tror min arbejdsgiver "kigger mig over skulderen" med hensyn til mine autoarkiverede mails.
Avatar billede kasperks Nybegynder
24. juli 2002 - 08:46 #1
Du kan f.eks. bruge Microsoft Outlook
Avatar billede pilfinger Nybegynder
24. juli 2002 - 08:54 #2
pst filen kan du impotere til din outlokke ved at klikke på filer og gå ned i import/eksport så kan du overføre den til din outlook.
Avatar billede dummerniksen Nybegynder
24. juli 2002 - 09:01 #3
Den kan i det mindste ikke åbnes med Outlook, det har jeg prøvet. Nu prøver jeg at importere den, men er den så lige til at åbne?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. juli 2002 - 09:06 #4
Den KAN åbnes med Outlook - det er bare at åbne en ny "personal folders" fil. Men du kan undgå det ved at passwordbeskytte den.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. juli 2002 - 09:09 #5
er det en engelsk version, gøres dette ved i Outlook at højreklikke på "Outlook today" og vælge properties - klikke Advanced og "Change Password"

NanoQ
Avatar billede dummerniksen Nybegynder
24. juli 2002 - 09:15 #6
Mit problem er, at det ser ud til alle mine gamle mails (89Mb!!) ligger gemt på et fælles drev. Jeg har prøvet at importere dem til Outlook, men det gir min puter åndenød. Det jeg gerne vil er, at se hvad pokker der ligger - og evt. slette de mails der handler om at min arbejdsgiver er en nar.
Avatar billede kasperks Nybegynder
24. juli 2002 - 09:18 #7
Hvis din arbejdes giver har admin rettigheder kan han jo bare gå ind og se de mails der ligger i den ind og ud bakke uden du kan se det.

/Kasper
Avatar billede dummerniksen Nybegynder
24. juli 2002 - 09:21 #8
Det er jeg klar over han kan, det er sådan set derfor jeg gerne vil ha de mails slettet. Indtil nu har jeg ikke været klar over, at den automatiske arkivering medførte, at mine mails blev gemt for tid og evighed.
Avatar billede dummerniksen Nybegynder
24. juli 2002 - 09:23 #9
De arkiverede mails kan jeg få smidt over i Outlook så de ligger i en ny mail...altså noget der er klar til afsendelse, men jeg kan ikke åbne filtypen .pst.
Avatar billede pilfinger Nybegynder
24. juli 2002 - 18:35 #10
nej det kan du jo ikke. pst filen er en backup af dinne mails  så når du ved hvor pstfillen liger skal du jo bare klikke på impotere den så kan du derefter se hvad der ligger i pst filen.
Avatar billede dummerniksen Nybegynder
24. juli 2002 - 19:35 #11
Det må blive i morgen så...hvis jeg ikke ER fyret til den tid. Tak for hjælp og point til Pilfinger