Avatar billede thezerozone Nybegynder
24. juli 2002 - 02:26 Der er 14 kommentarer

Office1.cab kan ikke læses

Nu har jeg prøvet at installere office 200 pro. og xp men ved begge skriver den at den ikke kan læse office1.cab ????? hvordan kan det være det er ikke cd'en da den virker hos en kammerat...

Hva skal jeg gøre...????
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
24. juli 2002 - 02:27 #1
prøv med kun én ramblok!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
24. juli 2002 - 02:27 #2
kopier evt. hele installationen over og kør den fra harddisken!
Avatar billede thezerozone Nybegynder
24. juli 2002 - 02:28 #3
har jeg prøvet
Avatar billede thezerozone Nybegynder
24. juli 2002 - 02:30 #4
den skriver det samme om man køre det fra HD eller cd
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
24. juli 2002 - 02:37 #5
kør den fra harddisken, og sørg for at filen ikke er skrivebeskyttet.
Prøvede du det med én ramblok?!
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. juli 2002 - 06:53 #6
Ellers kan det være en mindre defekt CD, som din kammerat's drev ikke har problemer med at læse.
Avatar billede onki Nybegynder
24. juli 2002 - 09:52 #7
Den kan sikkert godt læses med din kammerat's cdrom drev, og ikke med dit.
Avatar billede onki Nybegynder
24. juli 2002 - 09:53 #8
goulduck>>
Undskyld, mit svar er jo næsten en kopi. Afvis venligst mit svar.
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. juli 2002 - 10:11 #9
;)
Avatar billede thezerozone Nybegynder
25. juli 2002 - 00:31 #10
har løst det
Avatar billede goulduck Nybegynder
25. juli 2002 - 06:46 #11
Hvad var problemet?
Avatar billede thezerozone Nybegynder
26. juli 2002 - 20:36 #12
ja problemet er løst jeg slette min HD og startede på en ny..... men tak for de gode svar, men der var desvære ikke nogen af dem der løste problemmet
Avatar billede goulduck Nybegynder
26. juli 2002 - 20:39 #13
Lukker du så spørgsmålet? :)
Avatar billede tallens Nybegynder
11. august 2002 - 22:06 #14
Jeg har det samme problem, bare på Win 2 K systemt.. jeg får en fejl 1335, på MS hjemmeside siger de at det kun er en fejl som opstår på Win XP systemer, og dem fra MS support jeg har snakket med siger at det ikke kan lade sig gøre at den opstår på Win2K... (yadda yadda) jeg ved ikke hvorfor den gør det, jeg har prøvet både med CD install og med en install fra HD. men intet er lykkedes.

det kan sikkert klares ved at installere hele min PC forfra, men jeg vil helst gerne skulle undgå dette da det er noget møg at skulle installere forfra igen. (specielt med alt det som skal back's up...)

er der slet ikke nogen andre som har prøvet det ?!