Avatar billede slumse Nybegynder
23. august 2000 - 21:48 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Skærmen hyler

Hvorfor hyler min skærm sådan?
Det er når jeg starter computeren lige inden den når ind i windows og når jeg starter et dos program den gør det! HJÆLP
Avatar billede nille Nybegynder
23. august 2000 - 21:50 #1
Hvad er det for en skærm du har?
Avatar billede manon Nybegynder
23. august 2000 - 22:02 #2
se på dette spm http://www.eksperten.dk/spm/22395 og se wizards svar.

jeg har også selv haft dette problem, men løste det med en driver opdatering.

Men det med spooleren er et udemærket svar, så kontakt din forhandler og ta´ en snak om det og evt. indlev. det til eftersyn/reparation.
Avatar billede slumse Nybegynder
23. august 2000 - 22:02 #3
Compaq MV720
Avatar billede manon Nybegynder
23. august 2000 - 22:07 #4
Hvis det er Compaq du har, så er der sikkert også en god service og support.

Hvor gammel er skærmen - msåke har du det der hedder onsitesupport, dvs at de kommer (uden spm) og bytter din skærm ud med en ny.

Så ring eller skriv til dem og fortæl om dig problem - de SKAL hjælpe dig.
Avatar billede twister10 Nybegynder
23. august 2000 - 22:31 #5
Det er een af dine højspændingskondensatorer der er ved at lade livet :-)

Surt men sandt, jeg har selv repareret flere skærme der led under dette syndrom :-)

Man kan som regel få den til at holde op ved at \"slå\" på skærmen !

Men det er dog bedst at få sat nogen nye kondesatorer i, dette kan gøres for små 200,-  + timeløn :-)

Grunden til at den ændrer sig ved DOS og windows, er at de bliver belastet forskelligt, ved de forskellige opløsninger...

Dette ses oftest ved meget gamle skærme eller billige skærme, men nye kan osse gøre det, men så er det en fab. fejl :-)

Men een ting er sikkert, og det er at det er dine kondensatorer der ikke gider mere :-)
Avatar billede manon Nybegynder
23. august 2000 - 22:38 #6
Derfor er mit svar vel godt nok *GG*

Hvis der stadig er garanti på den, så få den byttet! :-)
Avatar billede renis Nybegynder
24. august 2000 - 06:54 #7
Tjek i egenskaber for skærm, indstillinger, advancered og under kort.

Der er din skærm sat til en eller anden frekvens, der sikkeret ikke er en din skærm kan køre med - Kig i manualen til din skærm og se hvad der er optimalt for den opløsning du køre med.
Avatar billede andreasng Nybegynder
24. august 2000 - 09:54 #8
Gi den nogen slag....

ej jeg ved det ikke.

ang
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
24. august 2000 - 14:01 #9
>>andreasng  hvorfor svarer du så?
Avatar billede mpj Nybegynder
24. august 2000 - 18:17 #10
1271 OSV.OSV.>>

Fordi hans svar var sejt.... *LOL*
Avatar billede xtom2 Nybegynder
08. oktober 2000 - 01:31 #11
Afslut spørgsmålet?