Avatar billede darkavalon Nybegynder
23. juli 2002 - 20:37 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

<--Søger en god programør

Jeg søger en freelance programør til at skrive et program til mig. Du kan læse lidt om det på http://80.196.117.97

Projektet omhandler
c++
netværk
server/client
billing system
database

Hvis du er intersseret eller kender nogen som måske ville være det så er du/i velkommen til at kontakte mig
icq: 69087797 eller skriv jeres email.

Den person jeg søger er nok en der ikke har for meget at lave og godt kunne bruge lidt penge, og self. kan programere =)

Jeg vil også være tilfreds med et hint til et sted hvor jeg kunne finde den person jeg søger.
Avatar billede beldring Nybegynder
23. juli 2002 - 20:41 #1
Brug Sharksforum!
Avatar billede beldring Nybegynder
23. juli 2002 - 20:41 #2
.
Avatar billede darkavalon Nybegynder
23. juli 2002 - 20:43 #3
sharksforum har jeg brugt 4 gange nu, og det har ikke givet pote + man skal betale for det....utroligt fedt....
Avatar billede borrisholt Novice
24. juli 2002 - 08:49 #4
Jens@Borrisholt.com
Avatar billede fri-hash Nybegynder
24. juli 2002 - 12:42 #5
henrikfrederiksen@mail.dk
Avatar billede mickni33 Nybegynder
25. juli 2002 - 19:23 #6
<<fri-hash
Det skulle vel ikke være Henrik fra datamatiker på Niels Brock
Hilsen Michael (fra klassen)
Avatar billede initializing Nybegynder
25. juli 2002 - 19:24 #7
Hvis betalingen er en anden end Ekspertens valuta som er points bedes du gå til www.sharksforum.com!
Avatar billede fri-hash Nybegynder
29. juli 2002 - 10:31 #8
mickni33 > joda :) ....skriv til min email og lad mig vide hvordan din hovedopgave gik, min gik over al forventning
Avatar billede unsigned Nybegynder
29. juli 2002 - 14:49 #9
Jeg er interesseret. Min email er zebu@mail.dk
Avatar billede darkavalon Nybegynder
08. september 2002 - 16:46 #10
lukker fandt en ude fra