Avatar billede henno Nybegynder
23. juli 2002 - 12:09 Der er 3 kommentarer og
4 løsninger

www.vibybasket.dk

Nogen der vil komme med nogle konstruktive kommentarer til basketball websitet www.vibybasket.dk. Det skal siges at websitet tilhører basketballklubben Viby IF og at målgruppen er medlemmer plus den ordinære danske basketballverden.
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
23. juli 2002 - 12:27 #1
der er ikke så meget at sige om det... det er vist derfor der ikke er så mange der skriver
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
23. juli 2002 - 12:29 #2
der amngler et hyperlink ved træningstider  det er det eneste jeg kan finde
Avatar billede esoulman Nybegynder
23. juli 2002 - 12:53 #3
Synes ik det ser så fedt ud med de overskrifter du har lavet, bogstaverne er store hele vejen igennem - lidt kikset.

Ellers en nem side - dog ikke megen farve variation hvilket gør at man i første omgang får indtrykket "kedelig".

Man kunne måske godt sætte et par billeder ind i eksempelvis artikelen Historien om VIF....

Bare et par tanker :)
Avatar billede taskmgr Nybegynder
23. juli 2002 - 13:21 #4
Nu har jeg selv spillet basketball i ca. 10 år, og har også udviklet lidt sites vedr. sporten.

Der er for meget community over siden!
Vil råde dig til at give siden lidt mere 'basketball spirit' - se evt. på de amerikanske sites og få inspiration.
Basketball er en show-præget sport, og det bør genspejles i jeres site.

Nogle 'in-game' billeder gør altid godt.

Håber det kan bruges.
taskmgr @ http://rostved.net
Avatar billede flax Nybegynder
23. juli 2002 - 16:23 #5
jeg synes det er ganske flot faktisk...

Men.. overskrifterne Redaktionelt sæson kontakt osv. de blå.. Er det md vilje de skal stå "skrå"??
Avatar billede diskodexter Nybegynder
23. juli 2002 - 21:13 #6
Udemærket og egentlig ret flot.

1: Kan rigtig godt lide dit top-billede. Og det at du får børnene med på gør det kun endnu bedre.

2: Din menu vil jeg godt sætte et lille minus ved. Det er den typiske menu, og mest kedelig menu der kan laves. Næsten, vel og mærke. Hover-effekten er den klassiske, så jeg vil mene at menuen kunne blive mere prof. lavet.

3: Hvorfor ikke sætte hele siden op i tabeller? Efter min mening giver det tit et mere professionelt look på en side som denne + at du vil kunne fylde mere på din menu uden du får en irriterende scroll-bar på din menu-frame.

Ellers ganske udemærket. 8 på 13-skalaen herfra :)

/Braestrup
www.braestrup.nyka.dk
Avatar billede henno Nybegynder
24. juli 2002 - 12:12 #7
Jeg siger mange tak for responsen.