Avatar billede upaz Nybegynder
23. juli 2002 - 09:19 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Download link til WinXP SP1 beta

Nogen der har et download link til den nyeste beta af Service Pack 1 til Windows XP..

30 Point for et link..

-UPAZ
Avatar billede retaxes Nybegynder
23. juli 2002 - 09:40 #1
den er kun til den engelske XP, men det ved du vel.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
23. juli 2002 - 09:58 #2
Vi må alle vente til 1. August 2002, men det kan vel ændres hvis de ikke er færdige.
Avatar billede retaxes Nybegynder
23. juli 2002 - 10:15 #3
sakset fra Internet Weeks

Windows XP Service Pack 1 will be offered free to the 32 million Windows XP users sometime during the second half of this year. Among the changes are "compliance components," according to Windows XP product manager Mike Coleman, whose purpose is to bring Windows XP in line with the agreement struck between Microsoft and the Department of Justice in the remedy phase of the antitrust trial
Avatar billede upaz Nybegynder
23. juli 2002 - 10:43 #4
okay... Det var et download link, så jeg håber ikke der er nogen der kræver points..
Avatar billede retaxes Nybegynder
23. juli 2002 - 11:11 #5
overhovedet ikke, du fik ikke dit link ;o)
læg selv et svar og accepter det!
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
23. juli 2002 - 18:46 #6
http://www.driverheaven.net/thread.php?id=2185&post=15952#15952

Her kan du vidst finde en del mirrors på filen du søger :)
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
23. juli 2002 - 18:48 #7
http://www.windowsxp.nu/

Ellers prøv her !
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
23. juli 2002 - 18:54 #8
http://www.driverheaven.net/ her er der nogen flere nyere versionere
Avatar billede upaz Nybegynder
22. oktober 2002 - 09:33 #9
hmm