Avatar billede bacardil Nybegynder
23. august 2000 - 15:29 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

opsætning af MySQL på NT..

Hej..
Nogen der ved/har en brugsvejledning på hvordan f... man sætter MySQL op på en NT maskine?
Avatar billede hojben Novice
23. august 2000 - 15:40 #1
hvaaa Bar...

lidt fedtet med pointene???

*gg*
Avatar billede kds Nybegynder
23. august 2000 - 15:44 #2
Du kan se på http://anything.dk/vis_artikler.php?id=1
gælder også for NT4.0 og win2000
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. august 2000 - 16:15 #3
hojben> 15 point for en URL er da vel ok, hvis man lige kender sådan et sted.. :)
Avatar billede sjensen Nybegynder
23. august 2000 - 17:12 #4
kan du ikke finde noget på http://www.mysql.com ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. august 2000 - 17:13 #5
Stensen> Vil kun havde dansk læsestof..
Avatar billede hojben Novice
23. august 2000 - 17:13 #6
Gould>> Han spurgte efter en vejledning ikke en url *g*
Avatar billede burningice Nybegynder
23. august 2000 - 19:59 #7
Han sagde ikke noget om at vejledningen skulle fremgå på eksperten. kds vidste en brugsvedledning som han så fortalte bacardil hvor han kunne finde den.
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. august 2000 - 06:57 #8
hojben> Så kunne du vel tænke så langt til at han havde Internet og at han kunne trykke på linket .. ;O)

Few things in life is free ... and for 15, you wont get far.....
Avatar billede kds Nybegynder
24. august 2000 - 19:03 #9
bacardil>> Hvad med de point ?????.
Jeg vidste hvor den var en brugervejledning, eller skal du ha en vejledning ??.

For det kan jeg da også skrive.
Avatar billede kds Nybegynder
24. august 2000 - 19:04 #10
rettelse :
hvor den var .... \" Hvor der var \"
Avatar billede bacardil Nybegynder
24. august 2000 - 19:05 #11
Skal lige havde sat den op..
Hvis der er prob. skal du jo hjælpe.. det vil naturligvis udlæse de mange point..
Avatar billede hojben Novice
24. august 2000 - 23:34 #12
gould >> rolig nu...  a joke is a joke...

kds >> jeg tror jeg oxi svarer på bacardils vegne når jeg siger: please skriv den.. step by step..
(det er til NT IIS)
Avatar billede goulduck Nybegynder
25. august 2000 - 06:54 #13
hojben>> Jeg er helt rolig ... med en \";O)\"-smiley laver jeg sjov og ballade ... ;O)
Avatar billede bacardil Nybegynder
31. august 2000 - 00:23 #14
kds> Kan du hjælpe med at få den op og køre.. har prøvet, men det virker ikke optimalt ;o)
Avatar billede kds Nybegynder
31. august 2000 - 13:06 #15
Default installer man Mysql : c:\\mysql.
og my-example.cnf skal omdøbes til my.cnf og ligges i roden c:\\ og i den fil har du muligheden for at lave password og og skrive basedir c:\\mysql osv.
Så vidt jeg huske ligger der en fil i c:\\mysql\\bin ved navn mysql-shareware.exe eller ligende den har jeg omdøbt til mysqld.exe da det er et langt navn at skrive i dosprompt , og den kan du via dosprompt starte ved at skrive mysqld.exe -u root.
så skulle den køre
Avatar billede bacardil Nybegynder
11. september 2000 - 02:17 #16
brom det virker vist ikke optimalt..
Avatar billede bacardil Nybegynder
11. september 2000 - 02:18 #17
Men tak for forsøget..