Avatar billede ole-jensen Nybegynder
22. juli 2002 - 08:29 Der er 8 kommentarer

E-Smith server

Jeg er lidt af en Linux newbie, men har da fået en E-Smith server op at
køre og har fået ftp & mail til at virker og www men når jeg så jeg vil
have et virtual domain op at køre kommer der følgen frem "SME Server information bay
This information bay has not yet been customized" er der nogle
og mit domain virker fint kan ses men ikke www.xxxx.adsl.dk men når jeg skiver
www.xxxx.adsl.dk/test er der nogle der kan fortælle mig hvad det betyder
og hvad jeg gøre for det kommer til at virke ?

mvh
ole jensen
Avatar billede pallepirat Nybegynder
22. juli 2002 - 10:35 #1
Hej Ole. Jeg vil lige bede dig kigge på de sidste 3 linier i dit spørgsmål og så lige skrive hvad du egentlig mener.
Avatar billede ole-jensen Nybegynder
22. juli 2002 - 11:07 #2
Det jeg mener var at www.xxxx.adsl.dk virker fint men når jeg så vil over at se  www.xxxx.adsl.dk/test kommer følgen frem "SME Server information bay
This information bay has not yet been customized"

Mvh.
Ole jensen
Avatar billede pallepirat Nybegynder
22. juli 2002 - 12:50 #3
Har du lagt nogle HTML sider ned i din I-Bay ??? GRunden til at den siger det som den gør var for mig, pga. at jeg endnu ikke havde lavet nogle html sider. Det en standard besked som når du ligger html sider på den, vil forsvinde.
Avatar billede ole-jensen Nybegynder
24. juli 2002 - 07:10 #4
jo der ligger HTML i det bib. der hedder home og index files hedder index.html og har også prøvet at rette den til index.htm der sker helle ikke noget.

Mvh.
Ole jensen
Avatar billede dank Nybegynder
11. august 2002 - 21:21 #5
jo der ligger HTML i det bib. der hedder home og

home?

prøv at oprette en mappe i home mappen der hedder test og læg dine html filer der - så skulle det virke
Avatar billede jesperhaun Nybegynder
20. marts 2003 - 11:46 #6
Du skal lægge din index.html i /home/e-smith/files/i-bays/test/html/
Avatar billede dank Nybegynder
20. marts 2003 - 19:01 #7
kommenter eller luk spørgsmål!!! Ellers afsendes klage!
Avatar billede fido82 Nybegynder
01. maj 2003 - 21:56 #8
har du husket at sætte dit password på din ibay mappe `?