Avatar billede superstjerne Nybegynder
22. august 2000 - 22:47 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Menu i PHP

Hej kan man lave en menu i PHP, noget hen efter TV2´s menu system, eller hvad vil i anbefale?
Avatar billede lojmann Nybegynder
22. august 2000 - 22:58 #1
I PHP, tvivler jeg ret meget på. Men det kan laves i DHTML uden problemer. Hent din menu her og tilpas den: http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/index.html
Avatar billede nerdyguy Nybegynder
22. august 2000 - 22:59 #2
DHTML
Jeg har ikke styr på det, men det er vist sådan noget, der er brugt på tv2.dk
Avatar billede andreas Nybegynder
22. august 2000 - 23:00 #3
med php kan du ikke lave dynamiskte menuer som på tv2 hjemmeside, der skal du over i kategorien HTML/DHTML hvor DHTML står for dynamisk html. PHP afvikles på serveren og ikke i brugerens browser som HTML. Så derfor et nej til dit spm.
Jeg kan anbefale dig at kigge lidt på www.script.dk, www.jsworld.dk, der er måske nogle menuer som du søger.
Avatar billede lojmann Nybegynder
22. august 2000 - 23:01 #4
Hvis ikke du kan tilpasse en af de menuer der, så laver jeg det gerne for dig - men det koster altså.
Men jeg er sikker på at du selv kan finde ud af det :)
Avatar billede andreas Nybegynder
22. august 2000 - 23:01 #5
øv. kom for sent, skulle også skrive alt det lort hehe, well som man siger: Først til mølle.
Avatar billede nerdyguy Nybegynder
22. august 2000 - 23:05 #6
Hehe Andreas *s*
Avatar billede superstjerne Nybegynder
22. august 2000 - 23:06 #7
Jeg takker for jeres svar og jeg vil prøve mig frem med de adresser jeg har fået af jer.
Avatar billede lojmann Nybegynder
22. august 2000 - 23:07 #8
Vi var da ikke hurtige, der gik 10 min. inden du havde det første svar...*LOL*
Avatar billede andreas Nybegynder
22. august 2000 - 23:13 #9
lojmann, skulle jo også lige tjekke mail, der var mange fra eks.dk, så skulle jeg svare på dem jeg kunne og så kom jeg til denne. ialt 10 minz...
Avatar billede lojmann Nybegynder
22. august 2000 - 23:14 #10
He he, det var nu mest for at drille. Men også for at pointere at når det gåt stærkt, snakker vi under et minut :)
Avatar billede superstjerne Nybegynder
22. august 2000 - 23:15 #11
andreas, du var lidt for hurtig til at skrive adresserne ned, du havde til føjet komma i adresserne og i adressen www.jsworld.dk var det i stedet for com i stedet for dk
Avatar billede andreas Nybegynder
22. august 2000 - 23:33 #12
kommaet kan jeg ikke gøre for, men der var en fejl at jeg skrev jsworld.dk, der skulle stå com.

lojmann, hmm... hvem har sluppet dig sløs fra din spændetrøje...???? hehehe *LOL*
Avatar billede lojmann Nybegynder
22. august 2000 - 23:34 #13
Jeg kom selv ud af den, men min læge siger jeg skal i seng nu og begynder at stramme trøjen tæt ind til mig, så jeg ikke længere kan rø....... *LOL*
Avatar billede andreas Nybegynder
22. august 2000 - 23:39 #14
*LOL*... husk nu at få din mund kurv på og den trøje skal udskiftes hvis en som dig kan komme ud af den
*lol*.... måske man skulle overveje at putte dig på phsykiatisk afdeling.*LOLER FOR VILDT*

fårk du er sjov lojme...
Avatar billede lojmann Nybegynder
22. august 2000 - 23:40 #15
Øhgn je vi grn siiii,... hm.... ARH!!!
Af med den kloark rest, så man kan tale igen... :)
Avatar billede lojmann Nybegynder
22. august 2000 - 23:41 #16
Tillykke Andreas, du er den heldige ejer af 30 helt nye, næsten ikke brugte point :)
Der er en pose kaffe samt 10% til side manden...*LOL*

nat nat røder, skal sku i seng nu :(
Avatar billede superstjerne Nybegynder
22. august 2000 - 23:42 #17
jeg har fundet en, jeg håber at det kan laves i en frames.... ;O))
Avatar billede andreas Nybegynder
22. august 2000 - 23:44 #18
Wheeee... 30 point, jeg er for vildt stolt.. *Kigger stolt rundt* hæhæ...

loj... vil du gerne ha 3 point okay... men kaffen vil jeg sgu selv ha... jeg kan jo ikke leve af mine koffinpiller, de er lige kraftige nok.
Avatar billede lojmann Nybegynder
22. august 2000 - 23:45 #19
Ja, jeg er ikke gået endnu, men det vare ikke længe...
3 point, ej, vent hellere lidt tid, så kan de stå og trække renter...*LOL*
Avatar billede andreas Nybegynder
22. august 2000 - 23:48 #20
hmmm.. den rente hedder 0,0000000000001 pr. 4 år. hæhæ... så må du selv sige til hæhæ...

uhmm.. endnu en pille.. den har sådan en sjov lilla farve og så er der trykket sådan et E i en cirkel på dem... uhmm.. de smager for vildt godt.
Avatar billede lojmann Nybegynder
23. august 2000 - 17:50 #21
Er det dem som M$ har fejl produceret til den sidste messe di var på? Reklame piller for (I)E Internet Explorer??? *LOL*
Avatar billede andreas Nybegynder
23. august 2000 - 21:45 #22
Jepser... de smager virkelig godt... vil du have nogle... *lol*
Avatar billede lojmann Nybegynder
23. august 2000 - 21:50 #23
Yep tak, lav en DCC på port 7913 til mig ;)
Avatar billede andreas Nybegynder
23. august 2000 - 21:52 #24
hehe... We love microlort... hæhæ