Avatar billede kren Nybegynder
22. august 2000 - 20:15 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Playstation ødelægger min nattesøvn

Dette er sikkert det forkerte sted, at lægge sådan et indlæg ind, men jeg er ved at være så desperat nu. Jeg giver 870 point, til den af jer, der kan oplyse mig om, hvor jeg kan skaffe en hulens masse af de skide playstations. Jo flere jo bedre, alt har interesse. Men prøv nu ikke at sælge mig jeres brugte...

i kan også kontakte mig på email.

kren@privat.dk

så kunne vi evt snakke videre.

mvh
Kristian
Avatar billede retep Nybegynder
22. august 2000 - 21:04 #1
Bilka
Avatar billede nille Nybegynder
22. august 2000 - 21:41 #2
tør man spørge om hvad du skal bruge dem til??
Avatar billede gozar Nybegynder
22. august 2000 - 22:52 #3
Den Blå avis http://www.dba.dk

QXL Auktion http://www.qxl.dk
Avatar billede gozar Nybegynder
22. august 2000 - 22:56 #4
Og her til 999,- http://www.psx.dk
Avatar billede kren Nybegynder
23. august 2000 - 07:48 #5
Det er bedst det er en udenlandsk side, pga af afgifterne i Dk.
De skal bruges til export.
Så jeg tvivler måske lidt på at qxl eller dba har de mængder.
Det jeg søgte, var et tip, der kunne lede mig hen i retning, af... hvor de kunne findes, evt en fabrik i f.eks taiwan.  Kan jeg købe dem der, får i jeres point.
Avatar billede sjensen Nybegynder
23. august 2000 - 10:32 #6
Avatar billede grunken Nybegynder
23. august 2000 - 10:47 #7
Et opkald til sony\'s retailerafdeling burde da hjælpe dig med det, men jeg forstår ikke helt at du overvejer at exportere den slags, det kan der da ikke være mange penge i, men prøv at få fat i Sony overthere, og de skal vel så osse (for at holde omkostningerne nede), sende varen til slutbrugeren....

Jeg tro ikke at du bliver rig på en sådan handel !

-Grunken
Avatar billede sjensen Nybegynder
23. august 2000 - 10:53 #8
grunken, jeg tror ikke at Sony ville være interesseret i sådan en handel. De har deres faste importører/distributører og hvis de sælger til en som Kren tager de bare omsætningen fra deres egen kunde. Det er der ikke mange der er interesseret i. I øvrigt når Kren så exporterer dem til et andet land, vil modtageren i det pågældende land blive opfattet som parallelimportør og det vil den officielle importøt i landet ikke være glad for.

Så den holder ikke med Sony er jeg bange for.
Avatar billede kren Nybegynder
23. august 2000 - 17:39 #9
sjensen-
Du har helt ret, men jeg kom vist til at sige export, jeg er faktisk bare en formidler, Har en kunde der skal bruge mange, så har jeg/vi lovet at finde dem, også til en rigtig pris. Han er bosat i usa.
Avatar billede kren Nybegynder
26. august 2000 - 11:22 #10
Sjensen.

Har forresten lige hørt fra min chef. Vi ER godkendt til export, så der vil ikke komme noget ind i billedet med Parael import.

Det jeg søger er faktisk en fabrik der kan lave de Playstations, Vi taler om så mange, at de bliver nød til at starte en ny produktion af dem,  Dem jeg er mest interesset i er, Playstation 9000 2 C Dualshock..

hvis i kan hjælpe mig med dette, så er jeg villig til at betale jer 5 kr. pr. stk, i kan finde til mig, og selvfølgelig til den rette pris.
Men det skal være de originale, ikke kopi varer.

Men kontakt mig på email.
Vi snakker om virkelig mange stk.
Så der vil være en rigtig god løn at tjene.

Kren
Avatar billede 8800 Nybegynder
12. september 2000 - 21:34 #11
http://www.laesehesten.dk/
har utroligt mange både nye og brugte ting, og de har satme meget! ca. 500 PSX\'s!!
Avatar billede souledge Nybegynder
23. september 2000 - 12:24 #12
Hvorfor pokker tror du egentligt det hedder en \"SONY Playstation\", det er fordi at det er SONY der laver dem, og SONY har copyright på teknikken - det er nemlig kun Sony og deres under producenter der ved hvordan sådan en tingest skal laves, derfor tror jeg altså ikke det kan lade sig gøre at få \"originale\" playstations uden at Sony selv bliver en del af foretnings-ledet!
Avatar billede xtom2 Nybegynder
08. oktober 2000 - 01:30 #13
Sker der mere herinde?
Avatar billede teknik Juniormester
17. oktober 2000 - 20:12 #14
Hej Kren
Jeg tror, som flere af ovenstående, at det er nemmest at gå via SONY selv...
Da det vel falder dig nemmere at snakke engelsk end Japansk, så har jeg hittet sony\'s Europæiske afdeling til dig
I Europa ligger SONY\'s produktion åbenbart i Weybridge i England
tlf.: 08705 111 999

Sony Manufacturing sites in the UK:
Main office in Weybridge
Logistics Centre in Thatcham
? - Centre in West Drayton
TV Manufacturing plants in Wales

De kan formodentlig uden problemer oplyse dig om, hvor i USA Playstation fremstilles.

Masser af adresser på amerikanske elektronik producenter finder du her
http://www.toydirectory.com/L1_164.htm

En adresse på et firma (Valgt at søge i USA, da det var der du skulle levere...)
Som påtager sig produktion af enhver type elektroniske spil finder du her:  http://www.toydirectory.com/amutech/index.htm

mvh :-)
Teknik
Avatar billede teknik Juniormester
17. oktober 2000 - 20:13 #15
Jeg glemte link til Sony UK  http://www.sony.co.uk
Avatar billede teknik Juniormester
31. oktober 2000 - 22:40 #16
>>Kren....er du der ?
Avatar billede egede Nybegynder
26. november 2000 - 00:37 #17
Fætter BR :-)

Internetauktioner:

bidlet.dk
qxl.dk
aucland.dk (en mindre auktion men all. med et par playstations)
dba.dk
Avatar billede kren Nybegynder
26. november 2000 - 11:28 #18
Jeg havde selv fundet en del af dem...

Men teknik:    Du havde nu lavet det bedste svar, You it was...

De andre kunne jeg ikke helt bruge til så meget, sorry guys.
Avatar billede teknik Juniormester
26. november 2000 - 12:59 #19
Takker for points......ikke nogen nem opgave du har hittet til dig selv der...;-)