Avatar billede nettrain Nybegynder
20. juli 2002 - 23:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvilket drev har jeg?

Jeg har lige købt et brugt DVD drev af en af mine venner. Jeg fik bare drevet,uden kasse osv. Men jeg har ingen anelse om hvilket mærke det er. Hvordan finder jeg ud af det?

Der står ikke noget uden på det.
Avatar billede realize Nybegynder
20. juli 2002 - 23:31 #1
det står som regel i enhedslisten.
Avatar billede realize Nybegynder
20. juli 2002 - 23:32 #2
men så skal det jo være sat til computeren.
Avatar billede nettrain Nybegynder
20. juli 2002 - 23:37 #3
aahh ja har fundet det, det er et LITION DVD-ROM163 men hvordan søren finder jeg ud af hvilken af dem her det er? GH4F, GH4N, GH4S, GH4W, GH5E, GH5K, GH5N?? det står der ik under enhedshåndteringen nemlig...
Avatar billede bramming Nybegynder
20. juli 2002 - 23:43 #4
Når du har sat dit drev i og det køre så går du i "din Computer" panel, Højre klikker på dit drev (dvd) trykker på egenskaber - også hardware.. der kan du så læse hvad dit dvd-drev hedder..!!!

Mvh >> Bramming
Avatar billede nettrain Nybegynder
20. juli 2002 - 23:49 #5
Ja, men det sidste der, er det ik firmwaren? hvordan finder jeg ud af hvad der er der?
Avatar billede phrozia Juniormester
20. juli 2002 - 23:54 #6
Tja.. Til plextor kan man hente et program man kan update min firmware med, det kan derfor også se hvilken version man har. Mon ikke der findes det sammen til LiteOn?
Avatar billede badassolle Nybegynder
25. juli 2002 - 01:03 #7
det gør det....det er jo ikke for ingenting at HP laver LiteON ;o)
Avatar billede bramming Nybegynder
03. september 2002 - 16:40 #8
HAAAALLLOOOOOOO!!!!!???????
DE POINT DER????????

>> BRAMMING