Avatar billede hiro Nybegynder
20. juli 2002 - 21:50 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

lunarstorm.dk

nu sidder jeg her i sverige, hvor de er helt vilde med en side som hedder lunarstorm.se (pröv bare at gå ind og se onlinetallet :o )
Jeg kunne nu ikke lade väre med at lägge märke til at opasia også har noget som hedder lunarstorm.dk, og den kunne jeg godt tänke mig at se hvordan ser ud, men når jeg går ind på den får jeg bare

HTTP 403.6 - Forbidden: IP address rejected
Internet Information Services

öv öv öv, nå jeg ved ikke om det er generelt at man ikke kan komme ind, eller om det er fordi jeg sidder i sverige, men hvis i hjemme i danmark kan komme ind, kunne i så ikke lige tage et screen shot, og lägge det ud til mig ?
Avatar billede michaelb Nybegynder
20. juli 2002 - 21:53 #1
Avatar billede michaelb Nybegynder
20. juli 2002 - 21:54 #2
Sådan ser det altså ud :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
20. juli 2002 - 21:55 #3
Avatar billede michaelb Nybegynder
20. juli 2002 - 21:55 #4
Så det er sådan set fuldstændig det samme http://www.fugleonline.dk/lunarsvensk.gif

Har du prøvet at skrive www.lunarstorm.dk ?
Avatar billede hiro Nybegynder
20. juli 2002 - 21:55 #5
*LOL*
präcis det samme!

jeg ved ikke om du kommer ind på lunarstorm.se men pröv det ;)
Avatar billede tommyf Nybegynder
20. juli 2002 - 21:56 #6
Mit billede fylder en 7. del af michaelb's - hvis nogen nu skulle sidde på en langsom forbindelse :)
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2002 - 21:58 #7
http://www.lunarstorm.dk/    virker da her. Så man skal ikke have loginnavn, eller sårn.
Avatar billede tommyf Nybegynder
20. juli 2002 - 21:59 #8
oz1cbk >> Tillykke. Læs spørgsmålet igen - han sidder i Sverige ;)
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2002 - 22:02 #9
Ja, hvad så ? Jeg kan da også komme på den svenske :-) Men uden www. foran skete der ikke rigtigt noget i Sverige, så derfor regnede jeg bare med at det skulle tilføjes.
Avatar billede michaelb Nybegynder
20. juli 2002 - 22:03 #10
Takker for points! Kan jeg slette billedet fra min server nu?
Avatar billede tommyf Nybegynder
20. juli 2002 - 22:03 #11
www.lunarstom.se virker udmærket for mig.

Manden sidder i Sverige - han har fået afvide 2 gange, at .dk virker i Danmark.
Avatar billede michaelb Nybegynder
20. juli 2002 - 22:08 #12
ja .dk burde altså virke i SE
Fejlen tyder på noget forbindelse-ting som ikke virker! Hvilken computer, med hvilken net-forbindelse sidder du ved?
Avatar billede michaelb Nybegynder
20. juli 2002 - 22:08 #13
hmm tommyf www.lunarstom.se virker da ikke her ;-) *gg*
Avatar billede tommyf Nybegynder
20. juli 2002 - 22:11 #14
+/- r