Avatar billede jtt Nybegynder
22. august 2000 - 18:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

IOS fejl efter installationen

Hej Eksperter

Krisen kradser for alvor. Efter at have gen-installeret win95 på Peacock AMD 450 mhz pc, opfører maskinen sig mystisk ved genstart.

Maskinen skriver \"Fejl ved initialisering af IOS-enhed\" \"Systemet stoppes, genstart maskinen\". Og det kan man så gøre i en evighed. Maskinen vil heller ikke op i fejlsikret tilstand.

Under c:\\windows ligger en fil \"IOS.INI\" jeg lurer lidt på om den kan spille mig et puds

Er der nogle af Jer der har haft samme oplevelser ??
Avatar billede snowfox Nybegynder
22. august 2000 - 23:34 #1
Der findes en patch til win95 til AMD på mere end 350 mzh når den gør sådan.....
Sæt hastigheden ned til 200 mhz (enten jumper eller bios) kør patchen og sæt hastigheden op igen
Problemet er beskrevet her:
http://www.microsoft.com/windows95/downloads/contents/wurecommended/s_wuservicepacks/amdpatch/default.asp?site=95?FinishURL=%2Fdownloads%2Frelease%2Easp%3FReleaseID%3D10209%26redirect%3Dno

kig her: http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?ReleaseID=12635

(søg M$ update center på win95 keyword \"AMD\" )

Med venlig hilsen

Kristian
Avatar billede jtt Nybegynder
23. august 2000 - 16:52 #2
Fantastisk, det virker

Tak for hjælpen

/JTT