Avatar billede angelize Nybegynder
20. juli 2002 - 18:35 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Tagwall

Nogen der kan lave en tagwall lign http://phpwizard.dk/tagwall.php bare i asp?
Avatar billede agg-zeus Nybegynder
20. juli 2002 - 18:47 #1
Tag et kig på www.netcoders.dk eller www.activedeveloper.dk der er mange Tagwall-sourcekoder...
Avatar billede sbm Nybegynder
20. juli 2002 - 18:55 #2
My lucky day.... Jeg har næsten lige lavet en tagwall i et andet spørgsmål:

http://www.eksperten.dk/spm/236723

Jeg kan tilpasse den til dit behov...
http://www.netbegynder.dk/tagwall/tagwall.asp

Er det noget der kan bruges?
Avatar billede agg-zeus Nybegynder
20. juli 2002 - 19:09 #3
ret simpel tagwall du har der sbm... Men hvis han kan bruge den, så er det jo godt nok :)
Avatar billede agg-zeus Nybegynder
20. juli 2002 - 19:11 #4
http://www.netcoders.dk/sources.asp?mode=view_source&cat_id=0&id=1448&tech_id=1 << er en tagwall med Admin funktion !

Og her kan du finde flere Tagwalls med mange funktioner!
http://www.netcoders.dk/sources.asp?mode=list_sources&tech_id=1&cat_id=9

Held og lykke :)
Avatar billede sbm Nybegynder
20. juli 2002 - 19:13 #5
agg-zeus >> Tja. Til gengæld har jeg selv strikket den sammen. Den kan jo altid udbygges hen ad vejen. :-)
Avatar billede agg-zeus Nybegynder
20. juli 2002 - 19:23 #6
Det er jo rigtig nok :) Det er altid rart at have lavet det selv !

angelize >> Det sjoveste er helt klart selv at lave tingene ! Det giver også mere forståelse til næste gang man skal lave noget !
Avatar billede angelize Nybegynder
20. juli 2002 - 20:42 #7
Well som sagt har jeg brug for et magen til det link jeg skrev. Helst et der er skrevet færdigt. Kan sagtens give flere point hvis det er det.
Avatar billede angelize Nybegynder
20. juli 2002 - 20:54 #8
Og btw... kan også bruge PHP hvis det er
Avatar billede nicklasb Nybegynder
20. juli 2002 - 21:00 #9
angelize-> Hvis du godt kan bruge PHP, og du gerne må kopiere designet på den der er der, kan jeg da hurtigt lige lave den til dig..

Kan du bruge MySQL?? Det ville være det nemmeste..
Avatar billede kalkunen Nybegynder
20. juli 2002 - 21:21 #10
Avatar billede angelize Nybegynder
20. juli 2002 - 21:35 #11
Linket virker ik.
Og nej har ikke fået lov til at kopiere designet. Har bare brug for en lign den. Den må egentlig gerne være så simpel som den på www.trin.dk men dte skal helst være asp
Avatar billede kalkunen Nybegynder
20. juli 2002 - 21:58 #12
ups, ja

Her er det rigtige link: http://pic.hosted4free.dk/Tagwall.zip
Avatar billede nicklasb Nybegynder
20. juli 2002 - 22:29 #13
Æææv.. Nu havde jeg siddet og brugt hans design og fået alle funtionerne til at virke.. Men hvis du ikke har ret til at kopiere det skal jeg sku heller ikke have den på min computer..

Jeg har så lige lavet databasefuntionerne lidt mere enkle..
Og fået det hele til at virke der også...

Du kan prøve at se på http://www.bornstein.dk/tag/tag.php

Der er igen HTML-skjold eller tjek om indhold på endnu.. Men det gidder jeg ikke side og lave hvis du ikke vil bruge den...

Du kan få den hvis du vil.. Men jeg er også helt lige glad hvis ikke.. Den sidste her har højest taget 5 min at lave.. Det var noget andet med sideopdeling, ICQ-status osv. i den anden.. Men hvis dette er godt nok er det fint med mig..

Håber du filder den tagwall du ønsker.. (Men husk.. Det bliver altid bedst hvis man selv laver den.. Så er det også lettere hvis du selv vil udbygge den..)

Men venligste hilsner og god ferie..
Nicklas B.
Avatar billede angelize Nybegynder
21. juli 2002 - 00:58 #14
Synes den du har lavet er for najs... lige hvad jeg har brug for. Men har du rippet koden fra hans? if so kan jeg jo ikke bruge den.
Avatar billede kalkunen Nybegynder
21. juli 2002 - 00:59 #15
Kan du bruge mit?
Avatar billede angelize Nybegynder
21. juli 2002 - 01:37 #16
Sorry, det skal faktisk være mindst som nicklas har lavet det. Hvis du kan lave et lign uden at rippe koden fra nogen så ville det være fint. For kan ikke bruge nicklas' hvis han har rippet koden fra en anden
Avatar billede nicklasb Nybegynder
21. juli 2002 - 11:10 #17
Hmm.. Nej.. Boxenes layout er lavet efter hans.. Og opsætningen af beskederne har jeg også set hvordan han har gjordt.. Men det var jo fordi du gerne ville have den til at ligne.. Der er jo intet design i den der man kan stjæle.. Det er jo bare fremvisning af en bunke data fra en tabel i en MySQL-Database..

Men har du MSN.. Så kan du lige tilføje mig.. Så skal jeg lave designet efter dit ønske.. Det er lidt lættere end at side og skive 100'rede indlæg her..

Min MSN-mail er nicklas@bornstein.dk

Andre-> Og bare rolig.. Den skal nok komme op her os.. I får også lov at se hvad der er lavet..

/Nicklas B.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
25. august 2002 - 21:03 #18
havde lige glemt alt om tagwallen.. men fil lige en sludder med angelize over msn og lavede den så hurtigt lige færdig..

Resultatet kan ses her http://www.bornstein.dk/tag/tag.php

Hvis du vil have en kopi kan du bare skrive din mail.. Så skal jeg sende den til dig.. :)

angelize-> Håber du kan bruge den ;)

/Nicklas B.
Avatar billede angelize Nybegynder
25. august 2002 - 21:04 #19
Fino fino