Avatar billede quak.dk Nybegynder
22. august 2000 - 16:03 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Auto Dial up

Er der ikk en der bare kan lave en multi simple dialer?

Den skal bare ringe op med det samme når maskinen starter, uden at nogen windows popper op... Det skal være helt usynlig
Avatar billede phylox2 Nybegynder
22. august 2000 - 17:11 #1
Du går ind i Netværk via Modem > Tilslutninger > Indstillinger og afkrydser \"Spørg efter oplysninger, for der ringes op\"

Så ligger du din internetforbindelsen ind i start mappen i windows, og wolla ! Så ringer den automatisk på, når windows starter :)
Avatar billede mikker Nybegynder
22. august 2000 - 17:15 #2
Sidst jeg rodede med dial-up stødte jeg på en del problemer.
En masse AT0=xxx og så videre. Desuden tror jeg der er forskel på modem og isdn for ikke at tale om xDSL (Der vist ikke engang er et modem), nå men ihvertfald held og lykke med dit projekt.
Avatar billede raistlin Nybegynder
22. august 2000 - 17:17 #3
>> mikker
Fordelen (en af dem) ved ADSL er netop at du kan være online permanent. Der er ikke nogen dialup. Det er derfor du kan placere servere på disse linjer, såfremt de har fast IP.
Avatar billede quak.dk Nybegynder
22. august 2000 - 17:18 #4
Der er sgu en dial up.. Jeg har netexpres der skal man ringe op hvis man vil på
Avatar billede phylox2 Nybegynder
22. august 2000 - 17:18 #5
Du har dailup på en NetExpres
Avatar billede phylox2 Nybegynder
22. august 2000 - 17:19 #6
Så skal du jo bare gøre, som jeg siger quak.dk, så er du fri for det
Avatar billede quak.dk Nybegynder
22. august 2000 - 17:22 #7
phylox2 jeg kan ikk finde det du skriver.-.

Jeg har WIN98(2) UK
Avatar billede phylox2 Nybegynder
22. august 2000 - 17:24 #8
I Dial-Up et eller andet, skal du ind under Connections > Settings --- og afkrydse (så den ikke er krydset af) noget med Ask for username before dialup .... når det er gjort, skal du bare kopiere internetforbindelsen over i startup mappen i windows, så den automatisk ringer op, når windows startes
Avatar billede mikker Nybegynder
22. august 2000 - 17:29 #9
Nu er det ikke for at blande mig igen, men prøv denne URL:
http://www.planet-source-code.com/vb/scripts/ShowCode.asp?lngWId=1&txtCodeId=9359

Iøvrigt har Planet-source-code mange løsninger.
Ikke helt så nemt og lækkert som Eksperten, men alligevel et forsøg værd.

Ellers her:
http://www.eksperten.dk/spm/11920

-Mikker