Avatar billede jones Nybegynder
22. august 2000 - 13:09 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

soundblaster software !

Jeg har lige fået et sondblaster live lydkort af en af mine gode venner ! Mit problem er bare at jeg ikke har den medfølgende cd ! jeg ved man kan hente driverne fra www.soundblaster.com men det er selve softwaren jeg leder efter !

\\\\Jones
Avatar billede manon Nybegynder
22. august 2000 - 13:19 #1
Er det et Live 1024 kort vi taler om ?
Avatar billede jones Nybegynder
22. august 2000 - 13:20 #2
2 sec jeg tror jeg har fundet det *S*
Avatar billede manon Nybegynder
22. august 2000 - 13:20 #3
Specificer dine softwareønsker og jeg ser hvad der findes på market (læs nettet) :-)
Avatar billede jones Nybegynder
22. august 2000 - 13:22 #4
look here !

http://www.soundblaster.com/registereddownload/download9x.asp?

kan det passe at det er dette software som følger med ??
Avatar billede jones Nybegynder
22. august 2000 - 13:27 #6
og så vidt jeg kan se så så er det lige meget hvilken version af kortet jeg har, alle drivere virker til alle \"LIVE\" kort
Avatar billede manon Nybegynder
22. august 2000 - 13:29 #7
Jeg ved at Live bruger Vituosa, men du kan jo bruge alt mellem himmel og jord til at afspille med!

Men ellers, prøv Liveware og se hvordan det virker.
Avatar billede pladask Nybegynder
22. august 2000 - 13:33 #8
Giv mig din addresse! Så kan jeg brænde en kopi af mit software og sende det til dig. Der vil dog nok gå en 3 dage før jeg kan få det brændt...
Avatar billede jones Nybegynder
22. august 2000 - 13:42 #9
pladask >> ej hvor cult !!

Giv mig lige din e-mail ! så får du min adresse !

\\\\Jones
Avatar billede jones Nybegynder
22. august 2000 - 13:44 #10
pladask >> My e-mail ! Jones@cool.dk
Avatar billede tsl Nybegynder
22. august 2000 - 15:23 #11
Jef har driverne til Soundblaster LIVE da jeg selv har kortet så hvis du har brug for driverne kan du få min mail adresse

/TSL
Avatar billede jones Nybegynder
22. august 2000 - 15:45 #12
tsl >> send dem her !! Jones@cool.dk

men jeg vil nu hellere have pladask´s cd !

men hvis nogen ved om det er det samme stykke softvare som dette :

http://www.soundblaster.com/registereddownload/download9x.asp?

og dette er driverne:

http://www.soundblaster.com/drivers/welcome.asp?reg=0&OS=Win98&prod=sblive&Select=Get+Files&x=66&y=10#filelist

så downloader jeg det jo bare !!

nogen som lige gider tjecke ?? at det er det samme !
\\\\Jones

Avatar billede jones Nybegynder
22. august 2000 - 17:11 #13
Er der nogen som har en xdsl forbindelse som har mulighed for at ligge en ftp server op med selve cd´en ! så vil jeg downloade den hurtigst muligt !!

\\\\jones
Avatar billede jones Nybegynder
27. august 2000 - 22:49 #14
Hallo Tsl ! skal du have dine point ??? *s*

så opret lige et svar ik`
Jones
Avatar billede jones Nybegynder
22. oktober 2000 - 17:14 #15
Manon >> Pointene var ellers til TSL man han er åbenbart ikke på eksperten så tit eller aldrig. såe du får altså pointene !

TSL>> Sorry hvis du er utilfreds så får du pointene når du engang kommer tilbage. Ålrigth ?

\\\\Jones