Avatar billede coolcoder Nybegynder
19. juli 2002 - 15:23 Der er 137 kommentarer og
1 løsning

hvordan får jeg netscape til at understøtte HTML??

Min fætters datter er kommet til at installere en Netscape 6.2 (hun har fået skæld ud!!)

Jeg har så 2 spørgsmål - jeg vil nemlig gerne hjælpe min fætter!

1. Er der ikke en eller anden smart ting man kan gøre, så Netscape understøtter det der HTML?

2. Er det muligt at hans datter kan ødelægge min hjemmeside ved at besøge den med en Netscape "browser"??
Avatar billede rahzel Nybegynder
19. juli 2002 - 15:25 #1
Netscape understøtter allerede HTML! Og nej, det kan han ikke!
Avatar billede nak-m Nybegynder
19. juli 2002 - 15:26 #2
1: hva mener du med at netscape ikke understøtter HTML ? :D

2: nej!
Avatar billede zaknafein Praktikant
19. juli 2002 - 15:26 #3
angående 2. så har jeg hørt at den komponent udbyderene bruger til at checke hvilken version brugerne har, kan sende "dårlig" data ud på din computer.. Men det er vidst ikke bevist!!
Avatar billede coolcoder Nybegynder
19. juli 2002 - 15:28 #4
..men alt det HTML man giver den bli'r jo så grimt. Er der ikke nogle filtre, der kan gøre siderne lidt pænere. Fx et IE-filter??
Avatar billede nak-m Nybegynder
19. juli 2002 - 15:29 #5
zaknafein: hvad har det med hans spm at gøre?
Avatar billede thyregod Nybegynder
19. juli 2002 - 15:29 #6
Netscape har aldrig understøttet HTML - Drengene bag Netscape har bare lavet et eller andet SNASK program, som de har fået til at køre under verdens dårligste sprog (JAVA), hvorefter de har sat en timer på ca. 5 min på hvergang man klikker på et eller andet. Når man så virkelig kigger på browseren vil man opdage at den har en UMISKENDELIG lighed med IE 2 og 3.

Konklusionen må derfor være - Netscape er en dårlig efterligning af alle andre browsere!

Svaret på de 2 meget oplagte seriøse spørgsmål må derfor være oplagte - DOOH.... din fætters datter har VIRUS, og du bliver nødt til at formatere hendes disk og starte forfra....
Avatar billede nak-m Nybegynder
19. juli 2002 - 15:29 #7
coolcoder: hvorfor bruger du ikke bare IE hvis du er træt af netscape?
Avatar billede coolcoder Nybegynder
19. juli 2002 - 15:30 #8
jeg vil jo bare hjælpe min stakkels fætter. Han vil gerne beholde både hans datter og computer. Hvad er nemmest at redde?
Avatar billede zaknafein Praktikant
19. juli 2002 - 15:30 #9
nak-m  ->  absolut intet ;)
Avatar billede nak-m Nybegynder
19. juli 2002 - 15:32 #10
thyregod: så vidt jeg ved var det netscape der opfandt browseren(eller noget i den stil) - så jeg er ikke så sikker på at du skal komme for godt igang :)
Avatar billede thyregod Nybegynder
19. juli 2002 - 15:32 #11
Har din fætters datter store bryster ?
Avatar billede nak-m Nybegynder
19. juli 2002 - 15:33 #12
coolcoder: så installér IE i stedet for netscape!? det kan da ikke være så svært ka det?
Avatar billede coolcoder Nybegynder
19. juli 2002 - 15:33 #13
nak-m >> hvad kalder Netscape deres browser?? Den kunne jeg godt tænke mig at prøve
Avatar billede nak-m Nybegynder
19. juli 2002 - 15:34 #14
thyregod: ja det kunne jo være rart hvis de var hva? :)
Avatar billede thyregod Nybegynder
19. juli 2002 - 15:35 #15
nak-m.... Det kan godt være Netscape drengene opfandt browseren, men problemet er bare at de ikke har videreudviklet på den siden - hvis du tager NetScape 4, 6, og Den nye BETACRAP 7 vil du opdage at de allesammen har samme fejl som Netscape 3 har - ingen af dem kan vise det samme, og de fleste af dem viser slet ikke DHTML rigtigt - så derfor må vi jo konkludere at den ikke er blevet bedre end version 3 var, og det er ihvertfald mange år siden den var førende. - og jo, jeg er ved at komme i gang nu, så bare "keep it comming" ! :-)
Avatar billede nak-m Nybegynder
19. juli 2002 - 15:35 #16
coolcoder: hva dææææælen snakker du nu om? var det ikke netscape's browser du(din fætter) brugte? (og som du ikke kunne li?)
Avatar billede zaknafein Praktikant
19. juli 2002 - 15:35 #17
/---\ /---\
  O    O
\---/ \---/
Avatar billede nak-m Nybegynder
19. juli 2002 - 15:37 #18
thyregod: ja jeg synes 'fandme' også netscape browseren er dårlig!!!! haha! jeg bruger også IE og har aldrig brugt andet!
Avatar billede coolcoder Nybegynder
19. juli 2002 - 15:37 #19
nak-m >> du er altså nødt til at følge lidt med, ik'!! Det var hans datter.
Avatar billede nak-m Nybegynder
19. juli 2002 - 15:38 #20
dette er galskab!
Avatar billede zaknafein Praktikant
19. juli 2002 - 15:38 #21
Ser hun sådan her ud??  For så tror jeg jeg kender hende!!
    |---|
    \ oo/
    | |
/---\ /---\
  O    O
\---/ \---/
|        |
|  |--|  |
|  |  |  |
-  |  |  -|
|----  |----
Avatar billede nak-m Nybegynder
19. juli 2002 - 15:38 #22
coolcoder: jeg er nok rimelig ligeglad hvem det er!? :o(
Avatar billede coolcoder Nybegynder
19. juli 2002 - 15:39 #23
kan Netscape egentlig andet end at ødelægge webdesigneres/-udvikleres humør???
Avatar billede zaknafein Praktikant
19. juli 2002 - 15:39 #24
Skal vi ikke bare sige dette spsm. Er gået over gevind??
Avatar billede zaknafein Praktikant
19. juli 2002 - 15:40 #25
Eller er det bare et "fredag eftermiddags spørgsmål"???
Avatar billede coolcoder Nybegynder
19. juli 2002 - 15:40 #26
zaknafein >> nej, hun er en linie højere
Avatar billede nak-m Nybegynder
19. juli 2002 - 15:40 #27
coolcoder: du står og rabler om hvor dårlig netscape-browseren er og at den 'ødelægger' din hjemmeside! og så skifter du over til at du vil prøve den?
Avatar billede tjeep Nybegynder
19. juli 2002 - 15:41 #28
Netscape er den bedste browser - indrøm det børn!
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2002 - 15:41 #29
lol @ coolcoder

Netscape virker jo fint; der er absolut intet i vejen med det, og så er det lige så hurtigt som IE. Grunden til at htmlet bliver grimt i netscape er simpelthen at webmastere kun har optimeret deres sider til internet explorer, bla. fordi de bruger Frontpage.
Avatar billede thyregod Nybegynder
19. juli 2002 - 15:41 #30
Jeg kan kun sige 1 ting - formater din disk, og send et langt klagebrev til Netscape
Avatar billede pryds Nybegynder
19. juli 2002 - 15:41 #31
"kan Netscape egentlig andet end at ødelægge webdesigneres/-udvikleres humør???"

Hvis man er webdesigner eller udvikler så følger man standarterne og så vil det virke fint i alle browsere...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. juli 2002 - 15:42 #32
"kan Netscape egentlig andet end at ødelægge webdesigneres/-udvikleres humør???"

Tja, det kan udvikle webdesignerens evner og forståelse. Jeg er så træt af folk der skriger "NETSCAPE LORT!!" - Problemet er ikke meget anerledes end IE på MAC - Det husker i vel at tjekke ikke? For den er bestemt også en sjover.

Vil i have hele verden skal surfe rundt med IE, så er det ikke en diskussion her i skal starte.

/Nikolaj
Avatar billede tjeep Nybegynder
19. juli 2002 - 15:42 #33
Det er jeg enig i! - send klagebrevet med almindelig post, så bliver de glade hos Fakescape ;)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. juli 2002 - 15:43 #34
pryds - det var vi vidst enige om - Indrømmet at NS 4.x ikke er for god, men ellers :)
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2002 - 15:43 #35
Netscape kan heller ikke ødelægge nogens hjemmeside, selv en på webbyen.dk eller Subnet. Det eneste, som de kan gøre(og som man også kan gøre på internet explorer) er at se kilden på hjemmesiden, og kopiere den lidt...
Avatar billede nak-m Nybegynder
19. juli 2002 - 15:43 #36
jeg kan kun sige 1 ting - SLAP AF!
Avatar billede coolcoder Nybegynder
19. juli 2002 - 15:43 #37
tjeep >> HAHAHAHAHA!!! Ja, den er god. Den mangler kun lige at understøtte alle de teknologier bag forkortelser som: HTML, CSS, H.J.E.M.M.E.S.I.D.E.R og så videre
Avatar billede thyregod Nybegynder
19. juli 2002 - 15:44 #38
tjeep - > Du er da vist ikke særlig tjep i knolden - NetScape er den største Virus der ikke er registreret i nogle vira scannere endnu - den eneste grund til at den ikke er registreret er at den giver virus scannerenes udviklere en grund til altid at have arbejde -> Hvis i spørger mig, så er jeg overbevist om at det er den russiske mafia, som står bag det hele - udelukkende for at tjene penge på porno branchen hvor man jo ved at der forgår så meget fusk! - Og da netscape jo er et stort sikkerhedshul, så kan det kun være dem.
Avatar billede =maddog= Nybegynder
19. juli 2002 - 15:44 #39
Netscape understøtter (i modsætning til andre underlødige mærker) HTML. Med HTML menes der den anderkendte standard udviklet af W3C. Hvad andre browsere bruger kan jeg ikke svare for. Personligt kalder jeg hvad det nu end er MSIE understøtter for SLML (Standard-Less MarkUp Language) idet det tilsyneladende ikke understøtter eller for den sags skyld bare knytter sig til nogen kendt standard.
Når du nu har kørt med NS6 eller 7 i lidt tid vil du vide hvad jeg taler om. Lige nu eller du ikke andet end almindeligt forvirret.
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2002 - 15:44 #40
Og måske skulle coolcoder simpelthen droppe computere og bruge Playstation?
Avatar billede tjeep Nybegynder
19. juli 2002 - 15:45 #41
Netscape er lavet af amatører til grimme mennesker der ikke fatter, at livet er andet end surf ;)
Avatar billede thyregod Nybegynder
19. juli 2002 - 15:46 #42
MADDOG - Læs lige W3C igen, og kom tilbage når du bliver klogere - det er jo ikke HTML 3.2 der er dagens nyeste standard - VEL... Klovn !
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. juli 2002 - 15:47 #43
coolcoder - Med kommentarer som "kan Netscape egentlig andet end at ødelægge webdesigneres/-udvikleres humør???" og "Den mangler kun lige at understøtte alle de teknologier bag forkortelser som: HTML, CSS, H.J.E.M.M.E.S.I.D.E.R og så videre" - Så har du vidst vist dit nivaeu i debatten.
Avatar billede pryds Nybegynder
19. juli 2002 - 15:47 #44
coolcoder kør din side igennem denne validator for det lyder som om din side er en stor gang m$-slamkode.

http://validator.w3.org/
Avatar billede =maddog= Nybegynder
19. juli 2002 - 15:47 #45
Netscape 4 er bare misforstået. Det er jo en gammel browser for pokker. Jeg gad nok se hvad i kunne diske op med i IE3 (der er fra samme tid). Jeg tager konkurrencen op anytime.
NS4 er også fra før DOCTYPEs og anvender en lidt speciel syntax. Når man har lært den kan man en hel del fede ting. Problemet er bare at der er en masse dovne slamkodere der ikke gider (eller kan) lære det.
Avatar billede nak-m Nybegynder
19. juli 2002 - 15:47 #46
coolcoder: tik tak tik tak tik tak!
Avatar billede coolcoder Nybegynder
19. juli 2002 - 15:47 #47
sfredsted >> jamen :´(  - en PS kan da ikke engang internet

=maddog=  >> du har da hjulben i næsen!!! Tænk får du taster
Avatar billede tjeep Nybegynder
19. juli 2002 - 15:47 #48
MADDOG, du er så påståelig, læs din lektie og kom tilge (helst ikke) ..
Avatar billede coolcoder Nybegynder
19. juli 2002 - 15:49 #49
pryds >> rent faktisk er den struktureret, effektivt, godt, flot, sejt, fedt, banebrydende, nytænkende og meget bedre en dit
Avatar billede =maddog= Nybegynder
19. juli 2002 - 15:49 #50
thyregod> ´Haha den var god. Hvor meget CSS2 finder du i IE kontra NS6. Lær hvad du taler om og kom igen. Det tager nok et par år, men jeg lever i håbet...
Avatar billede nak-m Nybegynder
19. juli 2002 - 15:49 #51
sikke dog en smøre!!
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2002 - 15:50 #52
Coolcoder > webbyen.dk ikk' ? :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. juli 2002 - 15:50 #53
Styr nu sproget lidt og lær istedet for at være på tværs.

I har absolut intet at kommer med overfor maddogs kendskab til Netscape.
Avatar billede coolcoder Nybegynder
19. juli 2002 - 15:50 #54
thyregod >> skal vi ikke lige være flinke mod de handicappede! =maddog= har tydeligvis et HTML-problem, der kræver lægehjælp og måske endda slag. Vær lige flink ved ham!!!
Avatar billede =maddog= Nybegynder
19. juli 2002 - 15:50 #55
tjeep m.fl> I har simpelhen ingen som helst anelse om hvad i snakker om. Det er lamslående at i så tillader jer at spille kloge. Lige nu udstiller i bare jeres egen dumhed.
Avatar billede thyregod Nybegynder
19. juli 2002 - 15:51 #56
MADDOG -> Hvis du er så cool til dit HTML snask, så lad os se hvad du har lavet - det kunne jo være en ganske god ting at se hvordan en KLOVN som kun bruger HTML 3.2 kan lave fuck i CYBERSPACE.... :-)
Avatar billede pryds Nybegynder
19. juli 2002 - 15:51 #57
coolcoder>

Måske du skulle se min(e) side(r) før du begynder at tale grimt om dem :o/
Avatar billede tjeep Nybegynder
19. juli 2002 - 15:51 #58
Netscape, netscape netscape ... <font size=7>NETSCAPE</font> .. kan expertenm måske fatte HTML?! ;)
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2002 - 15:51 #59
coolcoder> har du nogensinde prøvet NS?
Avatar billede nak-m Nybegynder
19. juli 2002 - 15:51 #60
coolcoder: det har da vist slået klik for dig?
Avatar billede coolcoder Nybegynder
19. juli 2002 - 15:52 #61
sfredsted >> nej, jeg kører på egne domæner. Fx www.cmag.dk.
Avatar billede tjeep Nybegynder
19. juli 2002 - 15:52 #62
MADDOG, du er en helt! ;)
Avatar billede =maddog= Nybegynder
19. juli 2002 - 15:54 #63
http://developer.netscape.com/evangelism/docs/technotes/xref/dom-html-element/
læs lidt af det her igennem. klik bare på et af html tagnavnene i kan jo starte med a.
gå dem langsomt igennem og bemærk hvilke browsere der understøtter W3 standarderne.
Lev med chocket.
Avatar billede =maddog= Nybegynder
19. juli 2002 - 15:55 #64
og det ville da være rart hvis i gad indrømme at jeres had mod NS ikke skyldes browserens kvaliteter, men snarere jeres egen forbandede dovenskab.
Avatar billede zaknafein Praktikant
19. juli 2002 - 15:55 #65
Hvem har highscoren i netscape??
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2002 - 15:57 #66
heehe
Avatar billede coolcoder Nybegynder
19. juli 2002 - 15:57 #67
=maddog=  >> ikke noget propaganda her, tak. Din url er lidt for afslørende, når der nu står netscape i den

sfredsted  >> jeg har installeret den, men kom aldrig ind på nogle sider. Den kunne jo ikke vise en meter
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2002 - 15:57 #68
"Min fætters datter er kommet til at installere en Netscape 6.2 (hun har fået skæld ud!!)" Sikke et IT Samfund, hva'?
Avatar billede thyregod Nybegynder
19. juli 2002 - 15:58 #69
Maddog -> hmmm.... du må da være MAC mand, siden du er så glad for at lave dine HTML sider i mange forskellige versioner - gad vide om der står KLOVN på ryggen af dig ?
Avatar billede coolcoder Nybegynder
19. juli 2002 - 15:59 #70
sfredsted >> ja, men sådan syns politikerne jo det skal være. Ikke noget med at slå børn selvom de laver noget seriøst lort
Avatar billede pryds Nybegynder
19. juli 2002 - 16:00 #71
sfredsted> jah, jeg gad god vide hvad der var sket hvis hun havde installeret linux...
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2002 - 16:01 #72
Ja, hvis man laver en side til Netscape virker den på alle browsere, men hvis man laver den til IE, er det ikke særlig sikkert, at det holder særlig godt!
Avatar billede thyregod Nybegynder
19. juli 2002 - 16:01 #73
Jeg har lige været inde på http://www.cirkus-benneweis.dk - der står "Danmarks sjoveste Cirkus - nu med klovnen =MADDOG=, manden som med glæde lave sit arbejde 10 gange, for at det ser pænt ud for både blinde og døve"
Avatar billede coolcoder Nybegynder
19. juli 2002 - 16:02 #74
=maddog= >> prøv du for helvede bare at lave en simpel chat, det ikke siger klik-lyde når den refresher i NS. Det er jeg er monster-arbejde, fordi NS ikke lige syns JavaScript et så fedt at have med at gøre.

Prøv at følge thyregods råd og kig om der ikke står KLOVN (eller måske endda NAR) på ryggen af dig
Avatar billede pryds Nybegynder
19. juli 2002 - 16:03 #75
hvis man kan finde ud af at kode så tager det sgu ikke længere tid at følge standarterne...
Avatar billede =maddog= Nybegynder
19. juli 2002 - 16:04 #76
coolcoder> Netscape erkender der er andre browsere. Ingen propaganda. Bare realiteter. IE er skam også med i oversigten.
thyregod> hvad er der galt med mac? har aldrig haft en, men det skulle være en udemærket computer.
IE er ikke nogen god browser. Den findes overalt og det gør det bare ekstra pinligt at det er en gang forhumlet lort.
Avatar billede tjeep Nybegynder
19. juli 2002 - 16:05 #77
Maddog, jeg vil anbefale dig at logge af.. Kom tilbage med et nyt alias .. f.eks "Netfucked big time" ;)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. juli 2002 - 16:05 #78
Så drenge, nu går den ikke længere. Jeres personangreb er skræmmende og jeg nægter at lægge øjne til den slags sludder. Én ting er at diskutere - En anden er at svine folk til - Og husk at ingen af jer er kommet med et bevis på det modsatte.

Stop det nu!

/Nikolaj /co-admin
Avatar billede pryds Nybegynder
19. juli 2002 - 16:05 #79
næh, se opera er en god browser :)
Avatar billede thyregod Nybegynder
19. juli 2002 - 16:05 #80
Lad os nu se - Var det ikke tilfældigvis Netscape selv der kom med Javascript i sin tid ? Og er det ikke Netscape der i dag har kæmpe problemer med at understøtte deres eget scriptsprog ? Flot.... Det fortæller jo bare lidt om deres inkompetence....
Avatar billede coolcoder Nybegynder
19. juli 2002 - 16:06 #81
pryds >> jo det gør og indrøm det nu bare. Hvis du vil lave dynamiske sider, så holder netscape ikke - overhovedet. Mouseover der skifter billeder ka' jo få browseren til crashe for vildt
Avatar billede nak-m Nybegynder
19. juli 2002 - 16:07 #82
=maddog=: aargh nu skal du vist ikke komme for godt igang! jeg har aldrig haft nogle problemer med IE!
Avatar billede =maddog= Nybegynder
19. juli 2002 - 16:07 #83
jeg har kigget. der stod godt nok idiot. helt nøjagtig stod der
'coolcoder er en idiot'
der kan man bare se. har først opdaget det nu. sært.
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2002 - 16:08 #84
tjeep> Nu tror jeg at du strammer den. Du siger jo at maddog skal logge af, fordig han siger at netscape er godt. Det er i overkanten.
Avatar billede coolcoder Nybegynder
19. juli 2002 - 16:09 #85
nå, men I har aldrig svaret på mine spørgsmål!!
Avatar billede =maddog= Nybegynder
19. juli 2002 - 16:09 #86
prøv at lave
document.createElement('iframe')
virker i NS. virker ikke i IE.
prøv at lave et favikon. virker en gang imellem i IE. virker hver gang i NS
Der er åbenbart andre der har svært ved at overholde deres egne standarder.
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2002 - 16:09 #87
¨Det har vi da!
Avatar billede nak-m Nybegynder
19. juli 2002 - 16:09 #88
sikke en galeanstalt!
Avatar billede zaknafein Praktikant
19. juli 2002 - 16:11 #89
Hvor mange bit går der på en byte, på en mac med OS 8 der kører X-windows hvori der kører operah??
Avatar billede thyregod Nybegynder
19. juli 2002 - 16:11 #90
Nikolajdu -> Hvis du ikke kan klare lugten i bageriet, så er der da andre forums... Vi sviner ikke folk til, men forklarer dem bare hvordan tingene må være -> At du ovenikøbet er så inkompetent, at du siger vi ikke er kommet med nogle beviser for det modsatte, syntes jeg bare fortæller alt for meget om dig... Det er ikke personligt, men lad dog for en gangs skyld krigen blusse op herinde. Syntes du måske ikke det var på sin plads at der kom en debat vedrørende NS, som af en eller anden uforklarlig grund ikke er blevet begravet endnu, trods det at det kun er en brøkdel af alle browsere som er fra dette inkompetente firma...
Avatar billede tjeep Nybegynder
19. juli 2002 - 16:11 #91
Maddog skaber en farlig stemning som man kun ser kort før store oprør ;)
Avatar billede tjeep Nybegynder
19. juli 2002 - 16:13 #92
Madddog >> .. hvordan laver du en bulkscan i netscape?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. juli 2002 - 16:13 #93
thyregod - Farvel.
Avatar billede =maddog= Nybegynder
19. juli 2002 - 16:14 #94
debat> man lytter til modparten
skænderi> man lytter ikke til modparten
vi har haft denne 'diskurtion' en milliard gange. Man bliver aldrig enig. Men der er ikke grund til at svine andre til.
Jeg undskylder hvis jeg har fornærmet nogen. Der er jeg ked af.
Avatar billede =maddog= Nybegynder
19. juli 2002 - 16:15 #95
tjeep> du kan jo lave et spørgsmål om det!
Avatar billede coolcoder Nybegynder
19. juli 2002 - 16:15 #96
=maddog=  >> ...men vi griner først når du græder, knægt
Avatar billede tjeep Nybegynder
19. juli 2002 - 16:16 #97
Tænk konstruktivt, ikke offensivt Maddog - dit problem er åbenlyst katastrofal uvidenhed og favorisering af et værktøj der ikke virker ..
Avatar billede nak-m Nybegynder
19. juli 2002 - 16:16 #98
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. juli 2002 - 16:16 #99
coolcoder - Bevis dit værd og hold diskussionen saglig fremfor den flamewar du har startet.
Avatar billede esoulman Nybegynder
19. juli 2002 - 16:16 #100
Det her indlæg er det indlæg med flest svar jeg nogensinde har set her på eksperten :o)
Nogen der har et link til et indlæg med flere svar måske???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. juli 2002 - 16:17 #101
esoulman "fyr lort af" med 1009 eller sådan der omkring.
Avatar billede =maddog= Nybegynder
19. juli 2002 - 16:18 #102
tjeep> siger du jeg favoriserer! grov beskyldning, taget dine egne kommentarer i betragtning.
coolcoder> held og lykke.
Avatar billede coolcoder Nybegynder
19. juli 2002 - 16:19 #103
nikolajdu >> slap dog lige af!! Ingen grund til at smide folk at, bare fordi du bli'r personligt ramt. Der er ytringsfrihed her i landet - det du viser er magtmisbrug
Avatar billede tjeep Nybegynder
19. juli 2002 - 16:20 #104
Maddog> Open source har også sine bagdele, og det har netscape så rigeligt bevist .. hvad vil du anbefale at jeg skal forholde mig til?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. juli 2002 - 16:21 #105
coolcoder - Du er den næste og det handler ikke kun om mig - Det handler om eksperten kan overleve, når tonen er sådan her. Vi deler viden - Vi banker ikke hinanden i hovedet...
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2002 - 16:22 #106
Det her spørgsmål var da også lidt dumt:

"Er det muligt at hans datter kan ødelægge min hjemmeside ved at besøge den med en Netscape "browser"??"

Hvor uviden skal man være for at lave sådan et spørgsmål.
Måske var det bevidst for at starte en debat?
Avatar billede coolcoder Nybegynder
19. juli 2002 - 16:22 #107
nikolajdu >> lever eksperten da ikke af brugere? Og er det ikke det i har lige nu?
Avatar billede tjeep Nybegynder
19. juli 2002 - 16:22 #108
Nikolajdu> Har du en dårlig dag?
Avatar billede =maddog= Nybegynder
19. juli 2002 - 16:22 #109
jeg vil anbefale at forholde dig til realiteterne. der er to browsere af rimelig kvalitet idag. som prof (eller pseudoprof) må din kode leve op til det.
Avatar billede coolcoder Nybegynder
19. juli 2002 - 16:23 #110
sfredsted >> nu passer du på, ellers blir du smidt af, når du banker mig i hovedet
Avatar billede =maddog= Nybegynder
19. juli 2002 - 16:24 #111
nikolajdu's opgaver som coadmin her på stedet er at sikre at et vist niveau af pli og omgangstone bliver overholdt. denne diskurtion har været overordentlig usaglig IMHO
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. juli 2002 - 16:24 #112
http://www.eksperten.dk/regler.phtml

2.2 "Indlæg på Eksperten skal holdes i en sober tone."

Hvor svært kan det være?
Avatar billede tjeep Nybegynder
19. juli 2002 - 16:24 #113
Nå, men her hos eksperten er det åbenbart ikke tilladt at ytre sine meninger om noget så åbenlyst som et ufatteligt dårligt stykke værktøj der påvirker 99.9999% af os alle den forkerte vej .. skal vi ikke bytte koner istedet??!! ;))
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2002 - 16:25 #114
coolcoder > nu skulle du passe på.
Avatar billede =maddog= Nybegynder
19. juli 2002 - 16:25 #115
coolcoder> du ejer bare ikke et gram respekt gør du?
Avatar billede coolcoder Nybegynder
19. juli 2002 - 16:27 #116
=maddog= >> jeg har det bare sjovt ;)

Hvis du kigger efter vil du se at dette er mit andet indlæg!
Og hvis jeg havde webcam ville de se at jeg sad og var færdig af grin over hvor vilde reaktioner et så FAR-OUT spørgsmål kan gi'
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. juli 2002 - 16:28 #117
coolcoder - Ekspertens grundlag er brugerne, men ikke dem alle. Nogle ødelægger mere end andre....

tjeep - Jeg har skrevet det før og skriver det gerne igen. Du må diskutere hvad du vil herinde, alt fra Netscape, IE, bøsser, pædofile og andre emner. Det eneste krav Eksperten har til jer er simpelthen at i holder jer fra at svine andre til.
Avatar billede =maddog= Nybegynder
19. juli 2002 - 16:29 #118
tjeep> jeg synes at NS er bravo og IE er noget hø! sådan er jeg. jeg har intet i mod dig fordi du mener det modsatte. jeg er bare imod at du ikke respekterer mig opfattelse.
vi kan jo underbygge det med forskellige filosofier. jeg har gentagne gange været ude for at W3C kode ikke kunne bruges fordi MS har valgt ikke at implementere det selvom det var smart.
coolcoder> fair nok. men det er næppe stedet for den slags 'morskab'. vi tager faktisk det her sted rimeligt seriøst.
Avatar billede =maddog= Nybegynder
19. juli 2002 - 16:30 #119
mig opfattelse -> min opfattelse
kæft det kører ;)
Avatar billede tjeep Nybegynder
19. juli 2002 - 16:31 #120
Nikolajdu> Du er ikke liberal når du på det grundlag smider folk ud. Stemningen var måske ironisk, ikke fjendtlig ..det er åbenlydt Maddog der skaber den elendige stemning, men ok ..uden maddog havde vi ikke haft nogen diskussion ..hvad betyder det? .. Jo, det betyder at vi er en masse uvidende fjolser der keder sig ;))
Avatar billede coolcoder Nybegynder
19. juli 2002 - 16:32 #121
nikolajdu >> hvis du mener jeg ødelægger så meget, så bloker da forhelvede bare min profil!! Det er sgu da alle dem jeg har hjulpet der bliver mest kede af det!! Jeg er her ikke for at spørge - jeg kan mit kram, men det vil jeg så gerne dele ud af.
Avatar billede tjeep Nybegynder
19. juli 2002 - 16:32 #122
NOT! ;)
Avatar billede =maddog= Nybegynder
19. juli 2002 - 16:34 #123
tjeep> hahahahah. du er bare super duper god.
Avatar billede coolcoder Nybegynder
19. juli 2002 - 16:35 #124
=maddog= >> er du medlem af "dandsk orblinne samfun" *gggggggggggg*
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2002 - 16:35 #125
Ja, lad os holde en fest og spise ekstra tykke pandekager !
Avatar billede coolcoder Nybegynder
19. juli 2002 - 16:36 #126
sfredsted >> hvem kommer med øl!! For jeg er løbet tør
Avatar billede esoulman Nybegynder
19. juli 2002 - 16:36 #127
http://www.eksperten.dk/spm/40943

Min browser var ved at crashe bare ved at loade siden :O)))
Avatar billede coolcoder Nybegynder
19. juli 2002 - 16:37 #128
esoulman >> brugte du netscape ;)
Avatar billede tjeep Nybegynder
19. juli 2002 - 16:37 #129
Maddog>Fair nok, jeg angriber heller ikke din person - Du ville da også blive frustreret over hvis du mente at din udvalgte var kønnere end de damer du spille den af til på nettet? ;)
Avatar billede =maddog= Nybegynder
19. juli 2002 - 16:37 #130
coolcoder> nåeh du mener QRV.
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2002 - 16:40 #131
coolcoder... løbet tør før øl.... jah ... hehehe
Avatar billede =maddog= Nybegynder
19. juli 2002 - 16:41 #132
tjeep> udgangspunktet om NS understøttede HTML. Jeg sagde så (ok, i samme grove tone som spørgsmålet blev stillet) at Netscape faktisk understøtter HTML _bedre_ end IE, idet den bedre opfylder de krav standarder stiller.
I det hele taget har jeg vel ladet mig gribe af en lidt lummer tone, men jeg var også den første der sagde undskyldt til modparten.
Avatar billede =maddog= Nybegynder
19. juli 2002 - 16:42 #133
ok jeg melder mig ind i QRV i morgen. sværger.
Avatar billede tjeep Nybegynder
19. juli 2002 - 16:44 #134
Maddog> k .. tjæren er lun iog fjerene klar .. bring da booze ;))
Avatar billede =maddog= Nybegynder
19. juli 2002 - 16:48 #135
do your worst. this town is not big enough for two browsers.
Avatar billede esoulman Nybegynder
19. juli 2002 - 16:52 #136
coolcoder>> Hehe, ja da - det er da det eneste der crasher!! *GG*
Avatar billede coolcoder Nybegynder
20. juli 2002 - 00:54 #137
hvor er VI lamme *g*
Avatar billede =maddog= Nybegynder
20. juli 2002 - 01:22 #138
ja ved nærmere eftertanke. :D.