Avatar billede zlok Nybegynder
19. juli 2002 - 12:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Logo

Er der nogen der kan/gider æave et logo til mig?
Logoet skal være baseret på latinsk og skal ikke indeholde noget andet sprog. dog vil det glæde mig hvis der stod "cuniculosus copulatu" i den og helst fremhævet i forhold til resten.
Avatar billede zlok Nybegynder
19. juli 2002 - 12:05 #1
æave=lave
Avatar billede soelver Nybegynder
20. juli 2002 - 15:51 #2
Søger du et logo eller et banner? Det bliver jævnligt forvekslet herinde.

I tilfælde af, at det er et banner, hvilken størrelse skal det i givet fald have?

Hvilken stilart foretrækker du? Har du noget vi kan kigge på, så vi ved hvilken retning vi skal i?

Informationer, tak ;o)
Avatar billede zlok Nybegynder
23. juli 2002 - 00:07 #3
Det skal være et logo, og det skal ikke være nogen bestemt stilart, dog helst noget flot og måske noget latin i baggrunden eller sådan noget. Det er til et kongerige i utopia, http://games.swirve.com/utopia og jeg har selv lavet nogen men er stadig villig til at se hvad der kan laves for jeg er ikke en ekspert til grafik.
Avatar billede zlok Nybegynder
19. august 2002 - 09:02 #4
har ikke brug for et logo mere.