Avatar billede godlike2k Nybegynder
19. juli 2002 - 11:15 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Java menu som Eksperten.dk

Jeg står pt. og mangler en menu som den der er her på eksperten.dk. Dropdown menuen naturligvis...

Det må gerne være noget du selv har hentet på nettet, kravet er bare at jeg hurtigt selv kan sætte det op, at farverne er nemme at ændre...

Håber I kan hjælpe hurtigt... :)

MvH Lars.
Avatar billede snowball Novice
19. juli 2002 - 11:18 #1
Eksperten har sin menu fra http://dhtmlcentral.com/projects/coolmenus/?m=10

Snowball
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
19. juli 2002 - 11:19 #2
Den menu er s** ikke lavet i java...
Avatar billede snowball Novice
19. juli 2002 - 11:21 #3
Whoops...Overså lige den skulle være lavet i Java ;o)

Snowbal
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
19. juli 2002 - 11:26 #4
Men det er E's heller ikke, så den snowball linker til at sikkert ok - det er nok spørger som roder lidt rundt i java og javascript :o)
Avatar billede godlike2k Nybegynder
19. juli 2002 - 11:27 #5
Lige meget om den er java... Vidste bare ikke hvor jeg skulle spørger ellers!!! :P

200 point til snowball...

Og pelkjaer! Jeps... Ved godt det skulle ha' været javascritp... :P
Avatar billede disky Nybegynder
19. juli 2002 - 11:29 #6
godlike:
Næste gang opret Javascript spørgsmål i Javascript gruppen !

Denne er om JAVA som INTET har med javascript at gøre.
Avatar billede manon Nybegynder
19. juli 2002 - 11:34 #7
få fat i en co-admin og få ham til at flytte spm samt point så det passer *s*
Avatar billede godlike2k Nybegynder
19. juli 2002 - 16:24 #8
Læser I ikke...

Quote: Og pelkjaer! Jeps... Ved godt det skulle ha' været javascritp... :P <- Der skrev jeg at det var en fejl...

Det er da lige gyldigt... Alle kan da tage fejl...
Avatar billede olly Nybegynder
19. juli 2002 - 18:16 #9
Det kan godt være alle kan tage fejl... Men det er f... træls at det sker hele tiden! JavaScript er IKKE Java!