Avatar billede dr.blaster Nybegynder
18. juli 2002 - 21:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Find gammel sang

Jeg skal finde en sang jeg kan hente som hedder klokke blomst og bellis eller bellis og følfod og mener at det er raquel rastenni der har lavet den men ikke sikker
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
18. juli 2002 - 22:03 #1
er oprindeligt fra filem "Rekrut 67 Petersen" og blev sunget af Lili Broberg i 1952 :)

hedder "klokkeblomst, bellis og følfod"

http://www.filmidanmark.dk/spillefilm/rekrut_67_petersen.htm

selve sangen og -teksten kan jeg ikke hjælpe dig med - den er højst sandsynligt copyright beskyttet
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
18. juli 2002 - 22:06 #2
er oprindeligt fra filem "Rekrut 67 Petersen" og blev sunget af Lili Broberg i 1952 :)

hedder "klokkeblomst, bellis og følfod"

http://www.filmidanmark.dk/spillefilm/rekrut_67_petersen.htm

selve sangen og -teksten kan jeg ikke hjælpe dig med - den er højst sandsynligt copyright beskyttet
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
18. juli 2002 - 22:07 #3
...mhh ekko effekt - interessant
trykkede kun én gang på [Udfør] :D
Avatar billede dr.blaster Nybegynder
18. juli 2002 - 23:14 #4
:(
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2002 - 23:16 #5
Hvorfor afviser du korrekte svar?
Avatar billede dr.blaster Nybegynder
19. juli 2002 - 17:46 #6
el_barto> hmmm læs mit spm (hante sang)
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2002 - 10:46 #7
Du kan ikke forvente at folk giver links til ulovlig kopiering af sange.