Avatar billede tat Nybegynder
18. juli 2002 - 15:38 Der er 6 kommentarer

Søger en tutor PHP/mySQL

Er der en der kunne tænke sig at hjælpe når jeg kører fast - jeg prøver på at installere nogle forskellige contnentsystemer, vil gerne lære det selv - derfor en eller anden der er meget på nettet - og som har lyst til at guide mig når jeg kører fast.
Avatar billede armena Nybegynder
18. juli 2002 - 15:43 #1
Avatar billede ztyxx Nybegynder
18. juli 2002 - 15:45 #2
Avatar billede tat Nybegynder
18. juli 2002 - 15:56 #3
Jeg leder efter en person - man kan stole på, som jeg kan give mine koder til webhotel, og som kan gå direkte ind der og tjekke fejl.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
19. juli 2002 - 12:20 #4
du har jo min mailadresse fra spisekortsystemet jeg lavede til dig :-)
Avatar billede tat Nybegynder
19. juli 2002 - 12:24 #5
Hvis det er ok med dig så..............
Avatar billede fangel Nybegynder
20. juli 2002 - 16:11 #6
ellers kan jeg også en del...

mfa@desi-dev.dk

Jeg bor i nærhedden af Roskilde, Sjælland hvis du også bor i nærhedden af Roskilde, kan vi jo mødes, det er lidt nemmere en at snakke over mail/icq/msn... (ikke at jeg ikke vil det...)

Dea_PG aka Morten Fangel