Avatar billede bromer Nybegynder
21. august 2000 - 23:55 Der er 8 kommentarer og
5 løsninger

Endnu en side til bedømmelse - Passer mit logo til resten af designet

Davs..

Jeg har lavet Parsec design, og jeg ville bare høre om I synes om logoet passer til resten af siden.

Det er det eneste....

http://chgym.dhs.org/parsec/
Avatar billede grande Nybegynder
22. august 2000 - 01:23 #1
det passer til siden, som der ikke ser ud af meget, men som aligevel vinder på at være overskuelig og nem at gå til, (western style)
Avatar billede denboj Nybegynder
22. august 2000 - 01:57 #2
hmm - siden er lidt for hvid efter min smag og logoet virker lidt tungt at hente :-)
Avatar billede grunken Nybegynder
22. august 2000 - 08:29 #3
Logoet passer fint til siden ;-)

Meeen, efter min mening ALT for hvid, samt at man bliver overfaldet af scrolbars i 800x600 ;-(

7@13

-Grunken
Avatar billede denboj Nybegynder
22. august 2000 - 17:08 #4
hmm - denne gang virkede logoet ikke tungt men den lå sikkert i cachen.

he he - jeg er nød til at slå en lille latter op *LOL* jeg var inde på dine refferencer og så at det ene af firmaérne er et detektiv burreau - og at det ser ud til at ejerne er Bromer og Bromer he he- Har vi lige et lille detektiv burreau ved siden af. hmm - men nok om det - det var bare meget skægt.

Internettet er verdens anden største medie - hedder det virkelig anden største ? ? ?  jeg er lidt i tvivl.

Vores webshop er 100% sikker. Du betaler pr efterkrav, hvilket betyder at ingen kan tømme din bankkonto, fordi de har fået fat i personlige informationer. - jeg ved godt at folk tror at det ikke er sikkert - men er det i virkeligheden ikke sikkert nok at betale over nettet når man bruger en sikker tredie part til at udføre handelen ? ? ? ? -

Eller man kan vælge at lade \"anonyme\" poste - hedder det ikke lave ? ? ??

Alt i alt må jeg indrømme at jo mere jeg kiggede på siden. Jo mere imponeret blev jeg. Det er virkeligt et godt gedigent gennemarbejdet site. Men stadig væk vil jeg holde fast i mit første håndsindtryk der var en kende dårligt. Jeg er ikke så meget til det helt hvide og neutrale. Kan se at det eneste i ønskede vurderet er om logoet passer til resten af designet. hmm - jeg vælger at poste det andet alligevel da jeg nu alligevel har haft besværet af at lave det. Håber det er iorden.

Overall 11@13
passer logoet til designet - egentlig ja, men jeg synes alligevel i skal pebbe designet en kende op
MVH Denboj

Avatar billede bromer Nybegynder
22. august 2000 - 18:36 #5
>>Denboj
Jeg er har den personlige holdning at det er helt sikkert at betale over nettet, men det er der altså mange der ikke har, og det bliver jeg når jeg er afhængig af kunderne nød til at rette mig efter...

Hmm ja, jeg overvejde lidt om der var nogle der opdagede bromer og bromer. Det er nu ikke mig der har DIEB, men en fra min familie....

Mange tak for jeres svar.
/Rune
Avatar billede sonne Nybegynder
22. august 2000 - 23:36 #6
et klik på \"Priser\"
og nederst på siden \"Priser for diverse moduler\" mangler linket på \"findes her\" som peger på \"moduler.php\"

nå svaret på dit sp.
nej - det synes jeg ikke.
din side er extremt stilren - Skarp og klar streg - og en skrifttype som passer til helheden. Det eneste der ikke passer er dit logo - nå jo farven, den passer.
Vælg et, eller lav et logo der har samme igeniøragtige, stilrene grafiske udtryk som resten af siden - eller lav \"spræl\" på resten af siden der spiller sammen med logoets \"løsepengebrevsagtige\" udtryk.

/vh
Aksel
Avatar billede winx Nybegynder
23. august 2000 - 15:19 #7
nej
Avatar billede sonne Nybegynder
24. august 2000 - 00:07 #8
Helt rigtigt WINX
nu er teksten ændret fra \"findes her\" til \"så skriv en mail\" og linket hedder kontakt.php - men Siden blev ikke fundet

/vh
Aksel
Avatar billede christian-s Nybegynder
24. august 2000 - 20:13 #9
Måske for lidt grafik til et web-design firma.
Lidt for hvid :-)
Ellers fint, overskueligt, skriftstørrelser og det hele passer fint sammen.
Men der er et stort minus...
Der er scroolbar vandret på 800x600.

Ellers hel fin!

/Christian
Avatar billede christian-s Nybegynder
24. august 2000 - 20:15 #10
Nu glemte jeg logoet..
Helt fint, men måske lidt stort, lidt \"liv\" ville heller ikke gøre noget.

Men passer rigtigt godt til resten af sidernes layout
Avatar billede denboj Nybegynder
24. august 2000 - 21:51 #11
logoet var federe før :-)
Avatar billede vandhunden Nybegynder
10. september 2000 - 12:48 #12
Ikke for noget, men den ligner noget der kommer ud af numsen. Jeg kan se at i er vældig dygtige fagfolk og så videre. Men hvis jeg skulle have lavet en hjemmeside, ville jeg nok foretrække et firma som jeg kunne se havde forstand på at designe og få ting til at se smarte ud. Det der ligner jo noget fra rigshospitalet... Hvad med at peppe den lidt op for at få potentielle kunder til tænke: WOW. De kan bar det der med design...

De fleste af os har anskaffet os en farveskærm efterhånden. Logoet er ikke originalt nok. Det ser værken smart eller tjekket ud, men ligner derimod noget Nørre Snedes Gymnastikklub...

Alt respekt - i er sikkert dygtige, men man får lidt lyst til at spytte på skærmen...

Når i nu er et webdesignfirma, så prøv med noget fedt grafik, det er et gammelt kneb der plejer at virke...
Avatar billede vandhunden Nybegynder
10. september 2000 - 12:49 #13
Nej, undskyld...