Avatar billede coolcoder Nybegynder
18. juli 2002 - 14:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Digital signatur (client certificates)

Er det muligt at "slippe" et loadet clientcertifikat, så man kan kræve et nyt?

Problemet er vel at serveren henter klientens signatur og det er ikke til at slippe af med igen. På alle sider man viser fremover er det muligt at request info om certifikatet, men man kan ikke umiddelbart fremtvinge dialogboksen til at vælge certifikat igen

Nogen der ved noget?
Avatar billede j-johansen Nybegynder
18. juli 2002 - 14:24 #1
C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\

Der kan du vist nok slette det...
Avatar billede coolcoder Nybegynder
18. juli 2002 - 14:36 #2
er det så på serveren eller klienten?
Avatar billede j-johansen Nybegynder
18. juli 2002 - 14:46 #3
på din computer
Avatar billede coolcoder Nybegynder
18. juli 2002 - 14:59 #4
ok. Men er det ikke på serveren signaturen bliver gemt??

..og hvis ikke, hvordan finder man filen man skal slette?
Avatar billede j-johansen Nybegynder
18. juli 2002 - 15:43 #5
er det du skriver i ?'et ikke at du har sagt ja til at modtage et catifikat og nu gerne vil have det fjernet så du kan modtaget nyt?
Avatar billede coolcoder Nybegynder
18. juli 2002 - 15:58 #6
nope. Jeg har som server bedt om et certifikat, for at give lov til at vise en side.
Dette certifikat har jeg modtaget og godkendt, men hvordan kan jeg så bede om endnu et certifikat fra samme bruger-session ??
Avatar billede j-johansen Nybegynder
18. juli 2002 - 17:52 #7
I'm out...
Avatar billede coolcoder Nybegynder
22. juli 2002 - 10:55 #8
/lukker