Avatar billede hoesch Nybegynder
18. juli 2002 - 13:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

navngivnig af frame

Jeg har rodet rundt i dreamweaver og ikke kunnet finde noget sted hvor man kan ændre navnet på den enkelte frame så jeg kan vælge den i min target liste i properties når jeg skal linke til fra en frame til en anden. Hvordan er er det lettest at navngive sine frames i Dreamweaver så de ikke kommer til at hedde eks. mainframe, topframe etc.

- Hoesch
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. juli 2002 - 13:19 #1
Du markerer din frame og så skriver du nede i "properties" boksen navnet på rammen.
Avatar billede misbruger Nybegynder
18. juli 2002 - 13:19 #2
Du skal vælge: View -> Visual aids -> FrameBorders
Så kan du trykke på en af frameborderne, og vælge code view.
Avatar billede hoesch Nybegynder
18. juli 2002 - 13:38 #3
Det er altså ikke umiddelbart muligt at ændre frame navnet i properties. Hverken i Dreamweaver ver.4 eller MX er der nogen mulighed for at ændre det i properties menuen. Jeg bruger Code view. MAnge tak!!
Avatar billede misbruger Nybegynder
18. juli 2002 - 13:47 #4
Velbekommen...! :)

(Opgrader til DreamWeaver MX der er mulighederne langt bedre....!)