Avatar billede flaban Nybegynder
18. juli 2002 - 12:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Stofanet med zyksel router

Jeg har en zyksel prestige 310/312 router
Som jeg skal have sat op på internet via stofanet i brørup er der nogen der kan hjælpe mig med det ???
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juli 2002 - 12:10 #1
Er det for at få flere maskiner på samme forbindelse?
Avatar billede flaban Nybegynder
18. juli 2002 - 12:19 #2
ja men mit modem skal gå gennem min router og den skal sættes op som dhcp server med auto logon og derefter gå over i en switch og så ud til mine pcèr
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juli 2002 - 12:22 #3
hvilken abbonementsform har du?
Avatar billede flaban Nybegynder
18. juli 2002 - 15:03 #4
stofanet flexrate
Jeg vil ikke have familie pakken for det er ikke nødvendigt når du har en router..
jeg skal have min router til at ud dele ipadresser til det lokale netværk det er ikke noget problem jeg kan pinge internet via router men jeg kan ike få den til at logge på stofanet på ip 212.10.10.20
det er der mit problem kommer.........
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juli 2002 - 15:20 #5
Tak :)

http://www.stofanet.dk/service/aftalevilkaar.html

Læs pkt. 5.3:'

5.0 BRUG AF TILSLUTNINGEN

5.1
Abonnenten modtager et password til brug for tilslutningen. Abonnenten bærer det fulde ansvar for tredjemands kendskab og misbrug af det tildelte password.
5.2
Telia Stofa udøver ingen kontrol med de data, som passerer via anlægget og tilslutningen og påtager sig intet ansvar herfor. Abonnenten er ansvarlig for, at brugen af tilslutningen samt de data, der overføres via tilslutningen ikke krænker gældende lovgivning, Telia Stofa eller tredjemand. Telia Stofa påtager sig intet ansvar for, at tredjemand trænger ind i tilslutningen og destruerer eller ændrer data, ligesom Telia Stofa ikke er ansvarlig for skader og tab på hard- og software som følge af downloading af materiale fra internettet.
5.3
Abonnenten er forpligtet til ikke at anvende tilslutningen på en måde, som kan medføre skade eller gener for driften af anlægget, Telia Stofa eller tredjemand. Abonnenten skal følge Telia Stofas anvisninger på installation og brug af tilslutningen. Tilslutningen må kun anvendes til én PC, med mindre abonnenten har indgået skriftlig aftale med Telia Stofa om en anden tilslutning. Telia Stofa er til enhver tid berettiget til at foretage inspektion af tilslutningen.
5.4
Hvis Telia Stofa skønner, at abonnenten anvender tilslutningen på en måde, som er generende for andre kunder, f.eks. ved at abonnenten downloader ekstremt meget, er Telia Stofa berettiget til at opsige abonnementet med øjeblikkelig virkning.

Eksperten må ikke bruges til at omgås stofanets lovgivning.

Luk spørgsmålet ved at lave et svar og acceptere eget svar.
Avatar billede flaban Nybegynder
18. juli 2002 - 16:07 #6
der er sku så meget man ikke må de røvrender sku da selv kunder evigt og altid som det passer dem men skal nok få det til at virke det er jo ikke så svært *GG*
ellers kan jeg jo bare fortsætte med min server som dhcp *LOL*