Avatar billede znake Nybegynder
17. juli 2002 - 23:32 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

under construction...

vurder lige "under opbyggese" siden på http://impulse.amok.dk
Avatar billede flax Nybegynder
17. juli 2002 - 23:35 #1
Ideen er lækker nok, men ved mouse over bliver skriften for uskarp?

Ellers ok fedt :-)
Avatar billede znake Nybegynder
17. juli 2002 - 23:37 #2
ja, det er bare svært at finde en farve som virker lige skarp på begge bg farver, har også prøvet at lave den så teksten også skifter farve, men det så ikke så godt ud ...
Avatar billede znake Nybegynder
18. juli 2002 - 00:03 #3
Gik der død i svarene ..?
18. juli 2002 - 00:30 #4
Jeg vil gætte mig til at du prøver at skjule scrollbaren ?
Det kan du nemmere gøre med style="overflow: hidden;" i dit <body> tag.

Fatter ikke hvad der LAQ knap laver der? Og du mangler noget kontakt information som en E-Mail aadresse på siden?

ellers er der ikke så meget at vudere. Et par blikene firkanter :).

/Casper www.enter-s.dk
Avatar billede mjo Nybegynder
18. juli 2002 - 00:32 #5
meget fede farver du bruger og ideen er også god nok :-)
Avatar billede wondergirl Nybegynder
18. juli 2002 - 11:56 #6
Jeg synes du har valgt nogle rigtig flotte og elegante (og en smugle frække) farver. Smart at cellen skifter farve, når nusen føres der ind. Men jeg kan ikke se noget formål med, at der skal være en mouseover effekt på de små 4-kanter forean teksten. I første omgang troede jeg, at det var afkrydsningsfelter.

Og hvad laver den knap til LAQ der? Det virker ærlig talt lidt rodet. Og så er der mellemrummet mellem tekst 1 og 2, men ikke imellem 2 og 3. Der burde måske være det mellemrum mellem alle tre linier.

Det var min vudering.
Avatar billede znake Nybegynder
21. juli 2002 - 22:17 #7
ok, er lige blevet færdig med beta designet; http://impulse.amok.dk/beta , vurder ...
Avatar billede znake Nybegynder
21. juli 2002 - 22:18 #8
Avatar billede wondergirl Nybegynder
22. juli 2002 - 08:23 #9
Det var vist kun vudering af din midlertidige side, det her spørgsmål gik ud på. Siden bliver pæn og enkelt, det kan jeg godt lide. Men teksten står måske lige en tand for tæt på rammen, der i midten. Synes det er godt klaret at lave en smart/pæn side uden brug af grafiske elementer. Men på den anden side, kunne et (rigtigt) logo gøre godt på siden, da den nok godt kan være lidt tam at se på i længden.

Det var hvad jeg havde at sige.