Avatar billede friiser Nybegynder
17. juli 2002 - 16:14 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Amineret banner ???

Hej eksperter,

Jeg står og skal bruge et animeret banner i 460x60 og 125x125. I banneret skal der stå : " DIN PORTAL TIL ONLINE RADIO " og så må mit logo gerne indgå...

Teksten skal være hvid #FFFFFF og baggrunden skal være #3D5260. Skrifttypen skal være " Baur ". Den kan findes på www.fonts.dk hvis i ikke selv har den....

I kan se det færdig produceret logo på : http://www.radio-online.dk/test/index.htm

Er der yderligere spørgsmål så skriv bare...

~friiser~
Avatar billede friiser Nybegynder
17. juli 2002 - 16:15 #1
Wops der kom en lille fejl ind i overskriften.. Der skulle selvfølgelig stå Animeret banner ???

~friiser~
Avatar billede godtnok Nybegynder
17. juli 2002 - 16:31 #2
Tag lige et kig på :

http://www.funsoft.dk
Avatar billede friiser Nybegynder
17. juli 2002 - 16:51 #3
*he* godtnok... men ikke godtnok.. Håber du forstår humoren... Er der ikke nogen der kan komme med et eget produceret indlæg.. ??
Avatar billede friiser Nybegynder
17. juli 2002 - 18:00 #4
Hallo er alle gået på ferie eller har i bare fået hede slag :o)
Avatar billede godtnok Nybegynder
17. juli 2002 - 19:01 #5
Avatar billede godtnok Nybegynder
17. juli 2002 - 19:03 #6
vil du have noget i den retning?
Avatar billede friiser Nybegynder
17. juli 2002 - 20:41 #7
Det ser godt ud. Er det ikke muligt at få hver ord til at blink ind et ord adgangen, og vil sidste så vil hele sætningen blinke 2 gange, og så herfra lade den gå i en lykke ??

Er der andre der har nogle forslag ???

~friiser~
Avatar billede godtnok Nybegynder
18. juli 2002 - 00:42 #8
Er der et maks på størrelsen? For banneret jeg har lavet fylder 15kb. Hvor mange kb må det være på?
Avatar billede friiser Nybegynder
18. juli 2002 - 08:49 #9
Der er ikke nogen direkte max størrelse......
Avatar billede godtnok Nybegynder
18. juli 2002 - 11:00 #10
Avatar billede friiser Nybegynder
18. juli 2002 - 14:08 #11
udemærket der er bare lige 3 vigtige ting.

1. Animationen går ALT !! for hurtigt. Den vil jeg gerne have sat ned.

2. Du har lavet nogle streger igennem sktiftypen, og dem vil jeg gerne have fjernet.

3. Du må gerne gøre mit logo større så man kan se hvad der står men uden at gå på kompromi med størrelsen 480*60

~friiser~
Avatar billede godtnok Nybegynder
18. juli 2002 - 16:02 #12
prøv lige at kigge igen!
Avatar billede friiser Nybegynder
18. juli 2002 - 17:00 #13
Jeps den er god, men skriften skal stadigvæk være " Baur " men uden de streger der var igennem før... Og kan du lave teksten en lille smugle mindre ?

~friiser~
Avatar billede godtnok Nybegynder
18. juli 2002 - 17:07 #14
jeg kan ikke lige finde den skrifttype på fonts.dk?

http://asp.fonts.dk/default.asp?t=fonts&w=f&search=B&num=0
Avatar billede friiser Nybegynder
18. juli 2002 - 17:11 #15
ok.. send mig en email på webmaster@radio-online.dk så sender jeg fonten til dig...

~friiser~
Avatar billede friiser Nybegynder
19. juli 2002 - 09:25 #16
Hej Jacob... Jeg kunne desværre ikke vente, så jeg har selv forsøgt mig. Men du få nogle pointz alligevel for dit gode forsøg...

Du kan se det banner jeg har lavet på : http://www.radio-online.dk/test/banner.gif

~friiser~
Avatar billede godtnok Nybegynder
19. juli 2002 - 09:34 #17
om ikke andet, så har du lidt at skifte imellem.