Avatar billede mranders Nybegynder
17. juli 2002 - 15:55 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Vurdering

vil i ikke vurdere designet. Linksne virker ikke endnu!!!, og kun INFO og TURNERINGER fungerer som de skal.

Men jeg vil gerne have lidt feedback evt. forslag til forbedringer.

http://www21.brinkster.com/balcan/
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
17. juli 2002 - 15:59 #1
Farverne er flotte men ubehagelige at læse på. Så må du vurderer hvad der er vigtigt :) Ellers der det godt ud :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede mjo Nybegynder
17. juli 2002 - 20:40 #2
meget fede farver. den hivde skriftype er lidt for utydlig
Avatar billede online-help.dk Nybegynder
17. juli 2002 - 21:17 #3
linket virker ikk???
Avatar billede mranders Nybegynder
17. juli 2002 - 21:23 #4
virker for mig
Avatar billede wondergirl Nybegynder
18. juli 2002 - 13:28 #5
Sådan set er den meget flot. Selve opbygningen er pæn og overskuelig kan man sige, men overskueligheden ødelægges lidt af de skrigende farver. Der mangler noget der ikke er orange, hvis man kan sige det sådan. Der mangler noget kontrast. Kontrasten kan komme ved at lave den lyseste orange en del lysere, eller ved at bruge en anden kontrastfarve (Mørkeblå, sort, koksgrå).

Jeg vil give Startfirma.dk ret i, at den hvide tekst er ulæseligt på den "urolige" baggrund. Men når/hvis du retter lidt op på kontrasterne, vil det gøre meget tror jeg. Evt. prøv med sort tekst.
Avatar billede wondergirl Nybegynder
18. juli 2002 - 13:28 #6
det skulle være et svar!
Avatar billede armena Nybegynder
18. juli 2002 - 15:20 #7
Flot side med flotte farver, men jeg synes at der ikke er så meget design i.. Måske skulle du lave et logo eller banner .. Bare min mening :)