Avatar billede hpg Nybegynder
17. juli 2002 - 15:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hp scanjet 4100c

Har en hp scanjet 4100 c.
Hvis den ikke har været brugt længe, kan
en scanning ikke påbegyndes før comp genstartes.
Har forsøgt opdatering af driver på hp-hjemmeside.
Der findes (tilsyneladende) ingen.
Kan nogen hjælpe ?
Avatar billede a.schou Nybegynder
17. juli 2002 - 16:22 #1
Jeg tror simpelthen ikke at der er noget at gøre, jeg havde en 3300c, den gad slet ikke begynde scanningen, heller ikke med xp driveren, så købte jeg en 5400, og den virkede bare Perfekt... Det er ikke så fedt, når ens scanner ikke virker! øv øv
Avatar billede skadhauge Nybegynder
17. juli 2002 - 20:38 #2
Jeg har en scanjet 5c, ca 4 år gammel, den kun jeg sagtens finde drivers til windows2000, og der fungerede den fint!
Det er simpelthen et spørgsmål om at finde den rigtige driver!
> http://www.driversguide.com < der mener jeg at jeg fandt den pågældende driver til min scanner!
User: Drivers
Pass: all
Men sådan rent profesionelt set, så burde HP havde udgivet drivers til XP!
Avatar billede kard Nybegynder
18. juli 2002 - 09:29 #3
Måske kan du bruge dette: http://www.hp.com/cposupport/scanners/support_doc/bps03093.html
(Kig længere nede i teksten, hvis du kører XP)